Jakie zagrożenia spotkaliście na drodze?

01 Mar 2010, 20:52

Witam wszystkich.

Jestem kierowcą od 17lat pamiętam takie czasy że z Mielca do Krakowa można było dojść za 1,40 godz. (120km). Dziś jest to raczej niewykonalne nawet nocą oczywiście zachowując zdrowy rozsądek za kierownicą. Patrząc na dzisiejsze pseudo warunki jakie panują na polskich drogach wcale nie dziwie się że TIR nie zwalnia na ograniczeniu do 40 sam podróżuje dużym i i wiem co to tacho itp. Ale nie o tym chce napisać, wydaje mi się, że największą zmorą jest brak płynności przy ruszaniu ze świateł i zmianach pasów ruchu.

Kiedyś miałem okazje jeździć po Mediolanie (skutery, rowery nagłe parkowania przy krawężniku) troszkę większe eldorado niż u nas , ale jakoś z czerwonego rusza zdecydowanie więcej pojazdów niż u nas to samo tyczy się zmian pasów ruchu idzie to płynie i sprawnie mimo że Włosi nie zawsze używają kierunków.

W Polsce wystarczyło by tylko trochę więcej patrzenia w lusterka i przede wszystkim rozwagi na drodze i naprawdę mniej się wszyscy uszarpiemy jazdą.

Pozdrawiam wszystkich Beny
BenyMielec
Nowicjusz

Miejscowość: Mielec

01 Mar 2010, 22:07

BenyMielec napisał(a):Ale nie o tym chce napisać, wydaje mi się, że największą zmorą jest brak płynności przy ruszaniu ze świateł i zmianach pasów ruchu.

Cwaniak, jeździ dużym, wszystko widzi przed sobą :twisted: :mrgreen:
Jeżdżenie choćby busem ma tą zaletę, że wszystko widać nawet w korku.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

02 Mar 2010, 19:56

Ja nie jeżdżę dużym i też mnie drażni jak na światłach sieroty przedemną stoją a ja już dawno widzę zielone :evil:
Kubuch
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Matplaneta
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Fiesta MK7 FL / Mini One
Silnik: 1,0 100 KM/1,6 90 KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2013

04 Mar 2010, 11:40

Pijani ludzie na rowerach na nieoświetlonych drogach , szczególnie w pobliżu wsi...
RyWe
Nowicjusz

Miejscowość: Polska