Mają być w mijania 55W w drogowych 60W. Żarówki 80 czy 100W s niedopuszczalne.
HB4 ( 9006 ) mają tylko 51W, natomiast HB3 ( 9005 ) mają jak dobrze pamiętam 60W, czyli tak jak być powinno. Problemem zawsze były HB4 - 51W to troszkę za mało.
Co do Ledów - trudno powiedzieć jaka moc Leda będze ok. Wiem, że LED 30W są dobre, ale do jazdy w dzień. I tak producenci piszą. Ewentualnie piszą, że nie nadaje się do jazdy w nocy.
Przerabiałem te żarówki w Jeepie ( i nie tylko ja ) - są te same. 51 wat były troszkę słabe, więc założyłem jakieś Philipsa, które dawały ileś tam % więcej światła - na drodze było ok, ale w terenie się to nie spisywało i założyłem ksenony i teraz jest ok.
Niestety ksenony to duży koszt
Z kolei jak założysz HB o mocy 80 czy 100W to w bardzo szybkim czasie wypalą ci się odbłyśniki i szkło reflektora się zrobi lekko żółtawe, bo też nie wytrzyma temperatury takiej żarówki.
Moja naprawdę dobra rada - albo wymień reflektory na ksenony ( jak są dostępne dla twojego auta ) albo musisz pozostać prry żarówkach typu HB.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...