Też stoje przed dylematem do paska b5. Ogólnie moimy faworytami są UG9 oraz najnowszy model Vredestein Snowtrac 5. Jezdzilem na UG7 w Hyundaiu Coupe a bylo to lekkie szybkie auto i powiem wam, ze nie sadzilem ze auto na sniegu moze byc tak przyklejone. Nawet specjalnie jak chcialem wpasc w poslizg na recznym to praktycznie stawal w miejscu na sniegu. Wiec szala troche przechyla sie na UG9. Zreszta maja klase C, C i 69db wiec super bo konkurencja ma C ew. E,C ale juz 71,72db
P.S. Moj zakup to spontan bo dzisiaj poszedlem do garazu po zimowki ktore kupilem razem z moim paskiem zeby zobaczyc je dokladnie. Opony to Dunlop Winter Sport M3. Wszystko super. Opony wygladaja jak nowe. Bieznik ok 7mm. Zadnych pekniec. NIC. ....ale patrze na DOT a tam 2202 !!!!!!! Myslalem ze to jakies zarty !!! opony maja 12lat !!! Sa dwie opcje albo ktos przez 12 lat zakladal je tylko na grudzien albo sa one juz regenerowane i dlatego tak dobrze wygladaja. Jak sadzicie???