Jakiś następca mitsu lancera 2.0 135km do 35 tysięcy?

27 Sty 2024, 16:34

Otóż przez ostatnie 4 lata miałem lancera i jest to świetne auto ze względu na bezobsługowy silnik i możliwość kręcenia go na obrotach, ale czas na coś mniej zgnitego ;d Myślałem nad 1.8 143km, ale jednak chciałbym lżejszego albo mocniejszego.

Zależy mi na tym, by, był to wolnossak.

rozglądałem się za hondą, ale podobno vtec lubi łyknąć olej i to mnie odstrasza, może macie coś godnego polecenia.

Mercedesy czy bmw odpadają, nie chce robić na części i paliwo.

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/h ... jIuMC4wLjA.
co myślicie o tym?
xhayabusa
Nowicjusz
 
Posty: 12

27 Sty 2024, 17:16

Civic byłby niezłym następcą, vtec-a nie trzeba się bać. Jeździłeć mivec-iem, a to podobne systemy. Ale musisz się przejechać i zwrócić uwagę na zwrotność auta. Lancer to bardzo zwrotne auto, a z tego co koledzy piszą, to Civic znajduje się po ciemnej stronie mocy, w tym aspekcie :lol:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3792
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

27 Sty 2024, 17:22

xhayabusa napisał(a):co myślicie o tym?

Fajne auto ale wolałbym 2,4 manual. Trzeba uważać na rdzę.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11003
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

27 Sty 2024, 17:35

yeti65 napisał(a):Civic znajduje się po ciemnej stronie mocy, w tym aspekcie
Oj ten skręt :mrgreen: ale to prawda większym samochodem obrócisz na raz, a Civiciem na trzy razy. To spory minus jak ktoś często parkuje na ciasnych, zatłoczonych parkingach. Samochód ogólnie godny polecenia.

Możesz jeszcze spojrzeć jak chcesz wolnossaka na Toyotę Avensis 1.8 lub 2.0 to samochody warty uwagi jak chcesz mieć w miarę spokojną eksploatację.

szybki napisał(a):Fajne auto ale wolałbym 2,4 manual.
Dokładnie ale ciężko je trafić.
szybki napisał(a):Trzeba uważać na rdzę.
To prawda w Civicach i Accordach ale i w Toyocie.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 10144
Zdjęcia: 35

27 Sty 2024, 17:37

Czyli tak jak w mitsu z tą rdzą, ale mi to nie przeszkadza, o ile buda się trzyma, a Gaz ten 2.4 przyjmuje?
xhayabusa
Nowicjusz
 
Posty: 12

27 Sty 2024, 18:01

xhayabusa napisał(a):a Gaz ten 2.4 przyjmuje?
Tak, tylko warto poszukać dobrego gazownika i nie oszczędzać na samej instalacji.
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 10144
Zdjęcia: 35
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    BMW X2 Edition GoldPlay - ekskluzywne i sportowe
    Nowa edycja specjalna kompaktowego Sports Activity Coupé łączy wyraźnie dynamiczny wygląd z ekstrawertycznymi akcentami zewnętrznymi i wnętrzem zaprojektowanym z myślą o maksymalnej radości z jazdy. Od marca 2022 r. ...

27 Sty 2024, 18:05

Słyszałem, że toyoty mają tendencje do wypalania gniazd zaworowych przy lpg prawda czy nie bardzo?
xhayabusa
Nowicjusz
 
Posty: 12

27 Sty 2024, 18:06

Zawsze wolę nawet 5 włożyć a żeby to hulało bez większego męczenia jednostki
xhayabusa
Nowicjusz
 
Posty: 12

27 Sty 2024, 18:10

xhayabusa napisał(a):Słyszałem, że toyoty mają tendencje do wypalania gniazd zaworowych przy lpg prawda czy nie bardzo?
Jak masz źle ustawioną instalację to może tak się zdarzyć ale Ja znam kilka Avensisów z silnikami 1.8 i 2.0 chodzi o valvematic i nic się nie dzieje do tego Civica z 1.8 też nie jeden w gazie już widziałem i nie było problemów, a w tym silniku regulacja zaworów na tzw. śrubkę :wink:
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 10144
Zdjęcia: 35

27 Sty 2024, 18:41

xhayabusa napisał(a):Słyszałem, że toyoty mają tendencje do wypalania gniazd zaworowych przy lpg prawda czy nie bardzo?

Stare vvti miały ciágoty. Dual vvti i valvematic sá na hydro.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11003
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

27 Sty 2024, 18:52

Ok dzięki panowie, będę tej hondziny szukał, bo jednak lżejsza od toyotki a na tym również mi zależy
xhayabusa
Nowicjusz
 
Posty: 12

27 Sty 2024, 19:16

Janka też nie ma hydrauliki są śrubki i dużo zależy od dobrej inst LPG.

Ja rozważam oprócz Hanki S40 2,4 170km. Nie lubi jej rdza i silnik ok. Jedynie skrzynia 5b.

Jest jeszcze Mazda gh 2,5 ale tu może być ruda .
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11003
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

27 Sty 2024, 20:47

na volvo też zerkałem, ale mam jakoś słabość do japończyków po mitsu :shock:
xhayabusa
Nowicjusz
 
Posty: 12

27 Sty 2024, 20:50

xhayabusa napisał(a):na volvo też zerkałem, ale mam jakoś słabość do japończyków po mitsu

Ja też mam taką słabość szczególnie że mam podrażnienie nawet przy drobnych awariach a tu niestety auta eu wypadają :no:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11003
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe