Jazda na suwak - plusy, szeryfowie, madaty

14 Lip 2021, 16:59

Pasem który się kończy trzeba jechać do końca i tam dopiero wjeżdżać i to jest normalne wyjście a jak jedziesz pasem na który się wjeżdża to dzisiaj według przepisów musisz ustąpić i wpuścić jedno auto. Ci co wcześniej wpychają się przed końcem pasa powodują niepotrzebnie zamieszanie i przez to spowalnia się ruch.

Ja jak mam pas który się kończy zawsze jadę do końca jak jest korek.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

14 Lip 2021, 17:13

Ja pracuję jako kierowca i widzę że dużo ludzi nadal nie stosuje jazdy na suwak , zwłaszcza w małych miastach
ineedl
Stały forumowicz

Zdjęcia: 88
Prawo jazdy: 01 02 2019
Auto: Opel Vectra B
Silnik: 2.2 DTI 125KM
Paliwo: Diesel
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

15 Lip 2021, 09:12

AutoMero napisał(a):To jest głupie bo cwaniaki specjalnie wjeżdzają na boczne pasy żeby potem się wpychać, ja nigdy nie wpuszczam takich.

Cwaniakami są ci, którzy nie respektują przepisu jazdy na suwak. Tacy generują korki. W Polsce jazda na suwak jest obowiązkowa. Jak działa i jakie są obowiązki można przeczytać w tym temacie. Za niestosowanie się do jazdy na suwak są również mandaty i o tym warto pamiętać.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

17 Lip 2021, 14:27

ja też nie wpuszczam takich cwaniaków
KajtekKris
Nowicjusz

18 Lip 2021, 11:01

Do czasu...Aż zapłacisz mandacik :ok:
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

18 Lip 2021, 14:09