Panowie - co tu dużo pisać - dokładne opisy silników, ich mocy, skrzyń, reduktorów i mostów macie opisnane
tutaj . Warto o dany model samochodu popytać na forum, zapodanym przez textor2. Warto też zastanowić się, czy to auto będziecie wykorzystywali do jazdy po asfalcie czy po terenie, bo to bardzo ważne - jak po asfalcie, to nie trza żadnego liftu. Jak w teren, to trz już lift a do tego trza pieniążki ( blokady, wyciągarki, zderzaki pod wyciągarki, opony MT, liny kinetyczne, rolki, pasy, zawieszenie, wyposażenie, ubranie itd itd ). Warto więc się nad tym zastanowić i szukać w ofercie takiego autka, żeby jak najmniej do niego dokładać jeżeli planujecie jazdę w terenie. Trza więc zwrócić uwagę na system napędu. Więcej dowiecie się na forum.
Dopowiem tylko, że jak w teren to proponuję silnik benzynowy z dużą mocą ( a co za tym idzie pojemnością ) i koniecznie LPG. Diesle w terenie chyba są słabe a i paliwo jest drogie. A jak ktoś zapyta ile w terenie pali samochód, to odpowiedz jest tylko jedna - tyle, ile się wleje.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...