06 Cze 2010, 08:34
Klasyk. Co prawda z gustem jak z biustem, albo jest albo go nie ma, a jak jest to u każdego inny, ale dla mnie piękny kanciak. Coraz trudniej znaleźć dobry egzemplarz, ale są. Z przodu sprężyny z tyłu resor, mimo to nie trzepie aż tak bardzo. Dobry dostęp do elementów motających. Nadwozie samonośne, ale mimo to bardzo dobrze radzi sobie w terenie. Zestaw z silnikiem 4,0 i automatem niemal nie do zajechania. Zależy do czego potrzebujesz. Silnik diesla 2,1 z Renault dobry ale słaby. Dostępność części bezproblemowa i nie są wcale drogie. Jeśli jesteś zainteresowany szukaj wersji limited (bardzo bogate wyposażenie) z reduktorem 242 z FullTime, który pozwala używać napędów na czarnym (posiada centralny mechanizm różnicowy). Nie wiem czego chciałbyś się jeszcze dowiedzieć. Jeśli zamierzasz wozić dzieci w fotelikach lub dorosłych na tylnej kanapie, to nie będą mieli zbyt dużo miejsca na nogi. Awaryjność znośna, choć mistrzem bezawaryjności nie jest, jak to amerykanin. W porównaniu jednak z innymi terenówkami części wręcz tanie.
Obecnie
Jeep ZJ'95 LPG + 4" MT32"