Zviezda napisał(a):Witam wszystkich, jestem młodym kierowcą marzącym o zakupie własnego auta. Posiadam prawo jazdy 1,5 roku, lat mam 20:) Osobiście uważam, że w tej cenie nie da się kupić dobrego samochodu(co to jest 5000zł...). Ale obiło mi się o uszy, że ludzie jednak kupują samochody w tym przedziale.. no i jeżdżą. Czyżby można było wyhaczyc jakaś perełkę? Podam taki przykład - kolega taty, po tym jak żona skasowała mu auto kupił na szybko jakiegoś Hyundaja ze 600zł od starszego pana. No i jeździ... nie miał żadnych awarii, jedyne co robił to wymieniał standardowe rzeczy eksploatacyjne. Kolega kupił Honde Civic z "90 za 3 koła no i śmiga. No i to wszystko mnie zastanawia. Uzbierałem 5000tyś. i też zapragnąłem kupić auto. Nie mam jakiś dużych wymagań odnośnie samochodu, ma jeździć i jak najmniej się psuć:) Spalanie rzędu 10l w mieście jestem wstanie zaakceptować;P Moje przyszłe auto musi mnie zmotoryzować w pełni(mam zamiar dużo jeździć). Chciałbym złapać trochę praktyki za kółkiem(jestem niedzielnym kierowcą). Myślałem nad dużym fiatem(mam sentyment do nich) nie wiem jak z spaleniem(pewnie nie mało..) i awaryjnością. Podobne te z lat '80 cechowały się niską jakością wykonania
Koledzy doradźcie mi. Szukac coś za 5k czy zbierac dalej? 10,15,20k zł?
Pozdrawiam Mateusz
Gdzieś Ty się uchował?
Czasy w których za 5 tysięcy można było kupić tylko dużego fiata, poldka, albo malucha dawno minęły... Chociaż... Dzisiaj to w sumie klasyki (125p) i zadbanych egzemplarzy ceny są jeszcze wyższe
. Jako, że jesteś niedzielnym kierowcą ja proponowałbym Ci coś nowszego niż duży Fiat. Będzie Ci się dużo łatwiej prowadziło i co najważniejsze - bardziej pewnie i bezpiecznie. Kanty strasznie dużo palą, dlatego często zakładali do nich instalacje LPG. Ale to już inna historia.