Ładne c70 od 55 tyś.
ale czasem warto nawet brac kredyt i kupic to co nam odpowiada.
niestety ale jak sam zauwazyles ... hatchback przerobiony na cabrio nie daje zbyt wiele miejsca z tylu.
co ciekawsze hatchback zazwyczaj nie posiada tam specjalnie wiele miejsca.
w razie kolizji czy aktu wandalizmu uprzedzam że dach sztywny staje się katorgą.
regulacja takiego dachu jest wybitnie przykra - i po kolizji czasem się to nie udaje..
dlaczego ?
ciśnienie w pojezdzie w chwili wybuchu airbagow zazwyczaj pozostawia po sobie ślady na tych "wózkach" , auto robi się głośniejsze podczas jazdy , zaczynaja się jakies szmery , dmuchania.
każda szczelina gdzie wejdzie woda i może się rozprężyć - zamarznąć - tez eh...
gdy wandal wybije nam szybe tylną to zaczynaja się schody
![Uśmiechnięty :)]()
dach szmaciany jest dużo łatwiejszy do ogarnięcia. i zawsze zostaje Hardtop
dzwi bez ramek na okna - tutaj tez regulacja
![Uśmiechnięty :)]()
takie auta po kolizji wymagaja ogromnych nakladow pracy.
kiedys sam w to nie wierzylem - az nadszedl ten dzien
![Uśmiechnięty :)]()
Więc jeśli nie przeszkadzalo by Ci to ze masz dach sztywny demontowalny i do zostawienia w garazu natomiast awaryjnie masz szmaciany to bmw e46 cabrio z tego co pamietam a jestem pewny na 80%
jest przygotowane hardtopu
i nie jest to hatchback cabrio wiec jego konstrukcja umozliwia użycia tylnej kanapy bez koniecznosci amputacji konczyn dolnych
hatchback cabrio jak zapewne zauwazyles udaje zawsze sedana nawet 206cc
co wymusza na producencie male naruszenia w przestrzeni pasażerskiej.
i osobiscie dziwie się że hatchback cabrio przewiduje przewożenie wiekszej ilosci ludzni niz 2...
bo aby usciasc normalnie na tylnej kanapie - fotele przednie musza byc wybitnie blisko deski rozdzielczej - co utrudnia prowadzenie pojazdu