z tego co pamietam 1.7d oplowski silnik z kadeta nie ma czujnika temperatury i włącza za kazdym razem grzanie swiec(żółta
kontrolka ) jesli jest zimno i silnik nam źle zapala to mozna kilka razy podgrzac swiece mimo iz kontrolka od swiec gasnie swiece dalej sie grzeja i mozna poczekac dopiero w momencie gdy tyknie przekaźnik pod maska przestają grzac swiece.
aby ten silnik zapalał
1.to trzeba podgrzać swiece(jak nie wiemy czy grzeja mozemy dac do nich plus od akumulatora tylko kabel musi byc dosc gruby aby nam sie w rekach nie stopił)
2.musi paliwo byc dostarczone do silnika na pompie jest tzw. zawór stop idzie do niego kabel a jak przekrecimy stacyjke to powinien tyknąć jesli nie to tez mozna podac (+) do tego kabla
to juz w instalacji wszystko co moze nie łączyc
jesli dalej nie zapala to nalezy odkrecic nakretke kołpakowa ta z góry wtrysku zakrecic silnikiem i musi wytryskać tamtędy paliwo jesli nie to zawór stop nie ma pradu albo jest gdzies przerwany przewód od paliwa(ze pompa wtryskowa jest zepsuta lepiej nie zakładac)
i ten silnik nie lubi jak nie wymieni mu sie filtra paliwa. Bedzie słaby i bedzie źle zapalał
sprawdzcie te wszystkie podpunkty i jeszcze jak do tego wymienicie swiece zarowe najlepiej na beru albo ngk d-power to musi zawsze zapalać