Kamera cofania pomoc w wyborze

27 Sty 2018, 20:02

Witam. Kupiłem nie dawno słynnego pasata b5 I wcześniej posiadałem mniejsze auto i na wszelki wypadek chciałbym kupić kamerę cofania 

Monitor wybrałem Vordon CR-43
Zdjęcie
Cena do jakości spoko lecz poszukuje kamerki >120° możecie coś polecić? 

Sądzę że jestem dobrym kierowca lecz wolę na wszelki wielki mieć 3 oko na sytuację z tyłu. 
Synkangura
Obserwowany

Prawo jazdy: 05 06 2002
Przebieg/rok: 6tys. km
Auto: Opel Tigra
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

01 Lut 2018, 19:15

A może wideorejestrator i kamera cofania w jednym? Ostatnio Xblitz wypuścił Park View, to taki zamiennik lusterka z wbudowanym rejestratorem ale można oglądać obraz z tylnej kamerki live właśnie jak w kamerach cofania. Całkiem fajnie też nagrywa, ma to co każda kamerka powinna mieć czyli G-sensor, detekcje ruchu w trybie uśpienia itp
KarolSuz
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Prawo jazdy: 17 06 2013
Przebieg/rok: 12tys. km
Auto: Suzuki Swift MK7
Silnik: 1.2 94KM
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2011

01 Maj 2018, 09:31

A ta Xblitz park view? W sumie w dobrej cenie jak za taki sprzęt bo to też kamerka samochodowa. Zięć ma i chwali, namawia mnie też do zakupu i chyba też własnie sobie sprawie
Hyeniek
Nowicjusz

Prawo jazdy: 06 07 1982
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: MAN
Paliwo: Diesel
Typ: Van

18 Cze 2018, 22:02

Jestem właśnie na etapie szukania kamerki. Chcę żonie taką zamontować, zanim mi cierpliwość padnie przy parkowaniu... Ale wybór jest mega duży i nie wiem na co się zdecydować. Szukałem tutaj https://smartcams.pl/32-kamerki-do-samochodu ale na co zwrócić uwagę? I żeby cena nie przekroczyła wartości auta (stary dziadziuś opel corsa). :D
andrzej98
Nowicjusz

Prawo jazdy: 17 04 1992
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: opel corsa
Silnik: 1.4 60 KM
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 1996
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Audi quattro - historia napędu