Kamoka kraj pochodzenia

10 Maj 2021, 10:10

Cześć , kupiłem wahacze marki Kamoka. Wytrzymały miesiąc bez wydawania dziwnych odgłosów...Teraz skrzypienia nie ma końca.Chciałem sprawdzić opnie jakie ma ta marka i czy tylko ja tak trafiłem z tymi wahaczami, ale ku mojemu zdziwieniu okazało się,że coś co myślałem że jest niby Polskie okazuje się zupką chińska za wielkiej wody ...Wie ktoś jak to w końcu z nimi jest ?? Skąd oni biorą te części?
pawbon
Nowicjusz

10 Maj 2021, 10:34

Kamoka z tego co wiem to Europoejska firma pochodząca z Polski która posiada zakłady produkcyjne w 3 krajach, takich jak Polska, Turcja i Chiny. Należy ona do firmy Entertrade Sp. z o.o. a na rynku jest obecna od ponad 15 lat.

Kupowałem nie raz filtry tej firmy i moim zdaniem wykonanie było dobre w stosunku do ceny.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

10 Maj 2021, 10:46

Wiesz nie znam się i dlatego pytam mądrzejszych od siebie:) Zdziwiło nie po prostu tak wiele sprzecznych opinii.Zarówno o krajach pochodzenia jak i o samych częściach tej marki. Jedni piszą,że typowy chinczyk ktoś że Polska i stąd ten post.
pawbon
Nowicjusz

10 Maj 2021, 10:55

Ja od nich poza filtrami nic nie kupowałem więc się tu więcej nie wypowiem ale filtry można śmiało brać. Ostatnio miałem kabinowy węglowy i cały sezon świetnie się sprawdzał.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

10 Maj 2021, 11:14

Ja jedynie te wahacze.Szybko zaczęły hałasować dlatego z ciekawości chciałem poczytać na temat tej marki.
pawbon
Nowicjusz

11 Maj 2021, 15:00

Z tego co wiem to typowy chińczyk
PablitoLG
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Auto: Seat Leon II
Silnik: 1.9 tdi 105KM
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008

20 Maj 2024, 13:50

Odgrzebuje ten wątek ponieważ w najbliższym czasie będę potrzebować bardzo dużo części ( kupiłem staruszkę passata do przywrócenia do życia) a widziałem, że kamoka ma z reguły najniższe ceny.
Faktycznie ma fabrykę w Polsce? ktoś coś o niej więcej wie ?
waldgaw
Nowicjusz

21 Maj 2024, 11:30