REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Sprawdź czy odma jest drożna.etomeek napisał(a):pobiera znaczne ilości oleju - co ok 1000km poziom na bagnecie spada z MAX do MIN (czyli 1 litr?)
Skoro ciśnienie na cylindrach wyszło w normie, może być tak że winne będą uszczelniacze zaworowe. Typowym objawem uszkodzonych uszczelniaczy jest niebiesko-biały dymek podczas ruszania z miejsca i podczas zmiany biegów na rozgrzanym silniku. Takie zjawisko przy zużyciu oleju które występuje u ciebie nie koniecznie musi być już widoczne.etomeek napisał(a):Może uszczelniacze zaworowe?
Pewnie uszczelniacz wału korbowego puszcza ale przy ubytku około litra na 1000km to myślę że już była by plama oleju pod samochodem, a tak raczej przyczyna będzie w innym miejscu.etomeek napisał(a):Jest delikatny wyciek w okolicach rozrządu (wał korbowy?), ale jest on na tyle symboliczny, że nie może tu być głównym problemem.