Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Ale po jeździe wyskoczył ponownie?mbm napisał(a):Po podpięciu odpaliłem torque - czysto, aczkolwiek wyskakiwał mi tam tylko błąd dot. spalania stukowego, teraz go nie ma.
Mogą być jak, teraz podłączyłeś i zrobiłeś kalibrację czujnika i nie ma już tego problemu to najprawdopodobniej tak było że winne tu było odłączenie akumulatora.mbm napisał(a):Zacząłem łączyć kropki - z miesiąc temu odpiąłem całkiem akumulator i ch...a wie czy te wszystkie błędy dot. poduszki i czujnika skrętu nie są śladem po odpiętym aku?
Cichy77 napisał(a):Ale po jeździe wyskoczył ponownie?
Cichy77 napisał(a):Chodzi ci o wolne? Na benzynie i gazie są takie same?mbm napisał(a):Obroty dalej za niskie
Cichy77 napisał(a):Spróbuj wyczyścić silniczek krokowy i zobacz czy to coś da bo chyba go nie sprawdzałeś. Obroty trzymają się raczej stabilnie czy trochę falują?
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Pełen profesjonalizm ;/mbm napisał(a): A to ich wielkie czyszczenie przepustnicy polegało na ściągnięciu węża z dolotu i 'wyczyszczenie' tego gdzie sięgał paluchem pan. Śmiech na sali.
Czyli @Cichy dobrze radził w sumie czasem warto zacząć od wyczyszczenia, skasowania błędów i ponownej diagnozy. Wtedy wiesz że w tych elementach już nic nie zakłóca przepływu ani nie blokuje ich.mbm napisał(a):Przepustnicę zdemontowałem sam i wyczyściłem dokładnie. Syfu było co nie miara. Tak samo krokowiec wyczyszczony. Efekt taki że po odpaleniu obroty skoczyły na 1400. Po przejechaniu 100km już zeszły do 900. Kilka dni później wyskoczył błąd o zbyt wysokich obrotach. Obroty wyregulowane, błąd nie wrócił.
Długo musisz jeździć po jego skasowaniu żeby ponownie się pojawił? Sprawdzałeś czy jeżdżąc tylko na benzynie ten błąd również wraca?mbm napisał(a):Po wymianie plecionki p2096 znowu się pojawił.
Na dzień dzisiejszy jest to jedyny błąd jaki mnie nęka i na dniach będę wymieniał czujnik temperatury płynu chłodniczego.
Długo musisz jeździć po jego skasowaniu żeby ponownie się pojawił? Sprawdzałeś czy jeżdżąc tylko na benzynie ten błąd również wraca?