REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Tu raczej jak obroty ci nie falują to z kroków em nie powinno być problemu. Możesz jeszcze zrobić adaptację przepustnicy.mbm napisał(a):Jedyne co mi wpada jeszcze do głowy to podmianka krokowca
Masz informację o zwarciu więc bardzo prawdopodobne że to wina samego czujnika lub gdzieś na jego połączeniach. Ja bym zaczął od wyczyszczenia styków. przy tym czujniku istotny jest moment dokręcenia. czy można go sprawdzić? Myślę, że tak trzeba by było zmierzyć rezystancję i zrobić pomiar oscyloskopem (elektryk powinien to szybko ogarnąć). Warto tęż odkręcić go i zobaczyć czy nie ma na nim jakiś śladów korozji, zabrudzeń itp.mbm napisał(a):Pytanie zasadnicze - czy padł czujnik spalania stukowego i zacząć od jego wymiany, czy ten błąd z nim związany jest efektem czegoś innego?