OK
Odniosę się znowu do Kia Sportage pierwszej generacji, z racji tego że te same silniki, skrzynie biegów, sprzęgło. Pedały też są takie same, różne są budy. Widziałem też że w Sportage występowały też inne pompy sprzęgła. Poniżej podaję link do rosyjskiej strony dotyczącej serwisowania Kia Sportage, dokładnie części dotyczącej ustawienia pedału sprzęgła
http://automn.ru/kia-sportage/kia-29484-10.m_id-3463.m_id2-3464.htmlNie rozróżniają tam silnika diesla od benzynowego. Luz pedału sprzęgła podają 8-18 mm. Więc dość sporo.
Mogę przyjąć że w Kia Retona należy ustawić właśnie tak.
Ale chciałbym prosić użytkowników Reton i Sportage, aby sprawdzili jak to u Was wygląda - czy luż pedału sprzęgła macie spory, czy biegi wchodzą bez problemów, czy nie szarpie przy przyspieszaniu z niskich obrotów, czy sprzęgło łapie tuż przy podłodze czy łapie wysoko?