REKLAMA
Witam
Szukałem, ale niestety nie znalazłem danych odnośnie ustawienia pedału sprzęgła w Kia Retona 2.0TD. Chodzi konkretnie o wysokość pedału sprzęgła, luz i wysokość przy której następuje rozłączenie tarczy (ale ta ostatnia wartość najmniej mnie interesuje). Na rysunku 1. zaznaczyłem jako "1" wysokość pedału sprzęgła - czyli odległość od powierzchni pedału do budy. Wysokość tą reguluje się śrubą oznaczoną "4" - odkręca się nakrętkę kontrującą "A" i śrubą "B" ustala się wysokość pedału. Luz reguluje się poprzez wkręcanie/wykręcanie wodzika pompy sprzęgła. Odkręca się nakrętkę kontrującą "C" i wkręca/wykręca wodzik pompy "D".
Najprawdopodobniej nikt nie posiada takich danych
I tu moja prośba do posiadaczy Kia Retona 2.0TD, aby sprawdzić jak te wielkości wyglądają w Waszych Retonach. Mile widziane fotki, jak wyglądają u Was śruba "3" i "4".
Dodam jeszcze że moja pompa sprzęgłowa wygląda tak jak na rysnku 2. i 3. Znakiem zapytania zaznaczyłem element, którego funkcji nie jestem do końca pewny. W Waszych Retonach powinno być to samo.
Ponieważ Kia Sportage pierwszej generacji z silnikami 2.0TD powinny posiadać to samo sprzęgło, pompę sprzęgła, wysprzęglik i ten element oznaczony jako "?", do dyskusji zapraszam również posiadaczy owych Kia Sportage 2.0TD.
: