Kia Rio 1,5 CRDI 110KM Problem z odpaleniem.

25 Lis 2017, 14:14

Witam jakiś czas temu przegrzał mi się silnik powodem była peknięta chłodnica,do tego auto zdarzało się,że było odpalone po czym zgasło i nie szło już odpalić(problem przed pękniętą chłodnicą).Po wymianie chłodnicy,rozrusznika i kupnie nowego akumulatora auto kręci,kręci,ale nie odpala...Mechanik nie ma już pomysłu....psiaknie autostartem,podłączanie pod kable i pompowanie paliwa nic nie daje...Mogło zepsuć się coś czego się nie spodziewam...na myśl przychodzi mi rozrząd.Może ktoś się spotkał z podobnym problemem? :)
SoniaM
Obserwowany
 
Posty: 1
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Kia Rio
Silnik: 1,5 110 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

26 Lis 2017, 08:07

Skoro psikanie autostartem nic nie daje,sprawdzilbym kompresje na cylindrach.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8587
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

26 Lis 2017, 14:09

A ja zacząłbym od podstaw - czy grzeją świece żarowe, czy jest paliwo na wtryskiwaczach i jakie ma ciśnienie na listwie. Potem kopresja. Jak dobrze kojarze w tym silniczku mamy słynny common rail.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Hamujesz awaryjnie? Rób to na maksa!
    Instalowane w samochodach systemy typu ABS, ESC czy ASR podnoszą bezpieczeństwo jazdy pod warunkiem, że kierowca wie, jak działają i jak z nich korzystać. Szczególnie dotyczy to przeciwblokującego układu hamulcowego ...