Kierownica ciężko się obraca i nie prostuje się

27 Lut 2018, 21:06

Kolego wracam jeszcze do tematu tych kielichów. Popsikałem te kielichy WD40, a szczególnie tą powłokę gumową, prawa strona jest ewidentnie o wiele bardziej sfałdowana, pościerana, lewa wygląda jak nówka, dlatego to dało mi do myślenia (widać na filmiku jak sfałdowana jest prawa strona). Po popsikaniu znowu podniosłem obie strony na podnośniku, w trakcie skrętu kół już była cisza, więc wychodzi na to, że to ta guma po prostu ociera i wydaje ten dźwięk. Teraz wygląda to tak:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Zauważyłem, że odległość blacha-kielich jest praktycznie zerowa z prawej strony, dlatego to ociera i stąd ten dźwięk z pierwszego filmiku (z lewej jest zachowana odległość dlatego cisza).

Tak to wygląda:

Zielonym kolorem zaznaczyłem tą szpare, widać od razu, że po stronie LEWEJ jest większa jak i gdy kiedy samochód stoi jak i na podnośniku kiedy kołą są w powietrzu.

Kierownica ciężko się obraca i nie prostuje się

Łożyska można wykluczyć? Co to może być?
lukeboss
Początkujący
 
Posty: 156
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renault Laguna 3
Silnik: 2.0 dci
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Alfa Romeo Giulia
    Sedan Alfy Romeo spotkał się z bardzo ciepłym przyjęciem. A z najcieplejszym oczywiście jego sportowa wersja Quadrifoglio z podwójnie doładowanym silnikiem V6 o mocy 510 KM, który opracowano razem z Ferrari. ...