Kierownica ciężko się obraca i nie prostuje się

27 Lut 2018, 22:06

Kolego wracam jeszcze do tematu tych kielichów. Popsikałem te kielichy WD40, a szczególnie tą powłokę gumową, prawa strona jest ewidentnie o wiele bardziej sfałdowana, pościerana, lewa wygląda jak nówka, dlatego to dało mi do myślenia (widać na filmiku jak sfałdowana jest prawa strona). Po popsikaniu znowu podniosłem obie strony na podnośniku, w trakcie skrętu kół już była cisza, więc wychodzi na to, że to ta guma po prostu ociera i wydaje ten dźwięk. Teraz wygląda to tak:

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



Zauważyłem, że odległość blacha-kielich jest praktycznie zerowa z prawej strony, dlatego to ociera i stąd ten dźwięk z pierwszego filmiku (z lewej jest zachowana odległość dlatego cisza).

Tak to wygląda:

Zielonym kolorem zaznaczyłem tą szpare, widać od razu, że po stronie LEWEJ jest większa jak i gdy kiedy samochód stoi jak i na podnośniku kiedy kołą są w powietrzu.

Kierownica ciężko się obraca i nie prostuje się

Łożyska można wykluczyć? Co to może być?
lukeboss
Początkujący
 
Posty: 156
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Renault Laguna 3
Silnik: 2.0 dci
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Z linii montażowej zjechał milionowy Tiguan w Wolfsburgu
    W ubiegłym tygodniu z linii montażowej zjechał milionowy Tiguan wyprodukowany w zakładach w Wolfsburgu. Był to biały Tiguan z pakietem R-Line i silnikiem 1.4 TSI o mocy 118 kW (160 KM). Tiguan jest najpopularniejszym SUVem ...