Kilka pytan Dotyczacych samuraja ;)

15 Lut 2011, 20:08

Witam
Tak jak w temacie , a mianowicie
1. Co trzeba zabezpieczyc w aucie (chodzi mi tu o wszystkie podzespoly ktore trzeba zabezpieczyc nie tylko silnik ) i jak to zrobic ???
Co trzeba kupic a co mozna samemu zrobic ?? :razz:
2. Jakie maja przełożenia reduktory od 1.0 i 1.3 . Czy warto jest wymieniac reduktor na ten od 1.0 czy lepiej pozostac przy orginalnym od 1.3 .
O ile spadnie predkosc samochodu a ile mu przybedzie mocy ?? :mrgreen:
3. Czy cala instalacja od silnika czyli kable i te inne bajery co sa w 1.3 pasuja do silnika 1.6 od vitary??.
Czy trzeba wszystko wymieniac ?? :razz:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

15 Lut 2011, 20:15

2 różnica pomiędzy 1.3 a 1.0 wynosi 10 %
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

15 Lut 2011, 20:18

1.odpowietrzenia mostów, reduktora, bezpieczniki, przekaźniki itp.
2. 1.3 (Samurai/SJ413) ma 1:1.6 a litrówka(SJ410) ma 1:2
3. Nie nie pasują, inny komputer, wtyczki itp.
Co samemu możesz zrobić zależy od Twoich umiejętności i wyposażenia garażu.
Kupić trzeba snorkel (samemu kiblerure też można zrobić) i inny szpej, samemu możesz zrobić wieszaki, wywalić stabi, pomodzić z amorami itp.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lut 2011, 20:19

Amorki dłuższe pasują od vitary i Lublinka :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

15 Lut 2011, 20:25

Vitarka spoko, ale Lublinek już mniej, to że pasują to nie znaczy że będą robić - miałem u siebie z tyłu - miałem te wymiarze 38/64cm od wersji 2.9t i robiły średnio do tego przez to że był za twarde oberwało jedno mocowanie, Escort Combi robi lepiej :wink:
I różnica pomiędzy reduktorami wynosi 20% 1:1.6 a 1:2 to nie jest 10%
Ostatnio edytowany przez Jogi4x4, 15 Lut 2011, 20:29, edytowano w sumie 1 raz
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lut 2011, 20:26

snorkel juz mam :mrgreen: resory w dobrym stanie bo ostatnio wymienialem :razz: amorki tez . a mozesz mi powiedziec jak odpowitrzyc reduktor , a skrzynie biegow tez trzeba ??
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

15 Lut 2011, 20:29

Tak trzeba jak chcesz brodzić :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

15 Lut 2011, 20:56

ale w jaki sposob ?? mozesz mi to opisac ?? :razz:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

15 Lut 2011, 21:16

Przy mostach masz odpowietrzenia, takie jakby grzybki, kapturki jak zwał tak zwał, bierzesz opaskę, wężyk i ciągniesz w górę gdzieś gdzie woda nie wpada
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lut 2011, 21:19

mosty mam juz odpowietrzone ale jak skrzynie i reduktor odpowietrzyc gdzies wystaja te korki czy trzeba to samemu zrobic ??

[ Dodano: 16 Luty 2011, 23:18 ]
Czy ktos wie ?? :razz:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

17 Lut 2011, 17:47

na reduktorze i skrzyni tez sa te kapturki :wink: na skrzyni jest w okolicy drazka zmiany biegow i widac go po odkreceniu gumowego mieszka od drazka a na redzuktorze nie pamietam ale na pewno jest na samej gorze :mrgreen:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

17 Lut 2011, 18:09

w najwyższym punkcie skrzyni co by woda nie wpadała
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

18 Lut 2011, 00:11

aha dzieki :razz:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)