Kilka pytan Dotyczacych samuraja ;)

15 Lut 2011, 20:08

Witam
Tak jak w temacie , a mianowicie
1. Co trzeba zabezpieczyc w aucie (chodzi mi tu o wszystkie podzespoly ktore trzeba zabezpieczyc nie tylko silnik ) i jak to zrobic ???
Co trzeba kupic a co mozna samemu zrobic ?? :razz:
2. Jakie maja przełożenia reduktory od 1.0 i 1.3 . Czy warto jest wymieniac reduktor na ten od 1.0 czy lepiej pozostac przy orginalnym od 1.3 .
O ile spadnie predkosc samochodu a ile mu przybedzie mocy ?? :mrgreen:
3. Czy cala instalacja od silnika czyli kable i te inne bajery co sa w 1.3 pasuja do silnika 1.6 od vitary??.
Czy trzeba wszystko wymieniac ?? :razz:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

15 Lut 2011, 20:15

2 różnica pomiędzy 1.3 a 1.0 wynosi 10 %
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

15 Lut 2011, 20:18

1.odpowietrzenia mostów, reduktora, bezpieczniki, przekaźniki itp.
2. 1.3 (Samurai/SJ413) ma 1:1.6 a litrówka(SJ410) ma 1:2
3. Nie nie pasują, inny komputer, wtyczki itp.
Co samemu możesz zrobić zależy od Twoich umiejętności i wyposażenia garażu.
Kupić trzeba snorkel (samemu kiblerure też można zrobić) i inny szpej, samemu możesz zrobić wieszaki, wywalić stabi, pomodzić z amorami itp.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lut 2011, 20:19

Amorki dłuższe pasują od vitary i Lublinka :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

15 Lut 2011, 20:25

Vitarka spoko, ale Lublinek już mniej, to że pasują to nie znaczy że będą robić - miałem u siebie z tyłu - miałem te wymiarze 38/64cm od wersji 2.9t i robiły średnio do tego przez to że był za twarde oberwało jedno mocowanie, Escort Combi robi lepiej :wink:
I różnica pomiędzy reduktorami wynosi 20% 1:1.6 a 1:2 to nie jest 10%
Ostatnio edytowany przez Jogi4x4, 15 Lut 2011, 20:29, edytowano w sumie 1 raz
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lut 2011, 20:26

snorkel juz mam :mrgreen: resory w dobrym stanie bo ostatnio wymienialem :razz: amorki tez . a mozesz mi powiedziec jak odpowitrzyc reduktor , a skrzynie biegow tez trzeba ??
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    ŠKODA Š978 (Typ 978), 1956 rok
    Decyzją Ministerstwa Przemysłu Czechosłowacji z roku 1955 czechosłowaccy konstruktorzy otrzymali zadanie stworzenia całkowicie nowego samochodu dla "szerokich mas pracujących". W tym czasie wdrażano produkcję modelu 440 (Spartak), ...
    QG0 - okres obsługi (standardowy okres obsługi)
    Przegląd ten dokładnie to QG0 (bez systemu przedłużonego czasu między przeglądami). Co 15 000 km należy wykonać serwis olejowy. Po upływie roku należy wykonać przegląd roczny, przy czym przegląd roczny zawsze zawiera serwis ...

15 Lut 2011, 20:29

Tak trzeba jak chcesz brodzić :wink:
samurajsj700
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 5369
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Czernichów/ Sląska
Auto: Audi A 4/WV golf 2 / samurai
Silnik: 90/70/70
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1997

15 Lut 2011, 20:56

ale w jaki sposob ?? mozesz mi to opisac ?? :razz:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

15 Lut 2011, 21:16

Przy mostach masz odpowietrzenia, takie jakby grzybki, kapturki jak zwał tak zwał, bierzesz opaskę, wężyk i ciągniesz w górę gdzieś gdzie woda nie wpada
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

15 Lut 2011, 21:19

mosty mam juz odpowietrzone ale jak skrzynie i reduktor odpowietrzyc gdzies wystaja te korki czy trzeba to samemu zrobic ??

[ Dodano: 16 Luty 2011, 23:18 ]
Czy ktos wie ?? :razz:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)

17 Lut 2011, 17:47

na reduktorze i skrzyni tez sa te kapturki :wink: na skrzyni jest w okolicy drazka zmiany biegow i widac go po odkreceniu gumowego mieszka od drazka a na redzuktorze nie pamietam ale na pewno jest na samej gorze :mrgreen:
nie ważne jak, oby do przodu :)
SJ413 '85, SPOA, PERSISHINI 225/70/15
PITSJ413:)
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 257
Miejscowość: Giżycko

17 Lut 2011, 18:09

w najwyższym punkcie skrzyni co by woda nie wpadała
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna

18 Lut 2011, 00:11

aha dzieki :razz:
soldatt
Początkujący
 
Posty: 135
Miejscowość: M-ce ;)