REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Sprawdziłem to dzisiaj i po zdjęciu paska koło pasowe kompresora kręci się bez oporów (tzn. minimalnie ciężej niż np rolka prowadząca) i nic nie przeskakuje zarówno w jedną jak i w drugą stronę.MotoAlbercik napisał(a):Trzeba ściągnąć pasek klinowy wielorowkowy i pokręcić samym kołem pasowym sprężarki - powinno się kręcić bez żadnych problemów, bez hrobotania itd.
Nie ma cewki bo sprzęgło jest mechaniczne.MotoAlbercik napisał(a):Cewkę sprawdziłeś, jaką ma oporność?
Chyba będę musiał tak zrobić bo już nie jestem pewien czy to faktycznie sprzęgło ;/MotoAlbercik napisał(a):Ja myślę Artku, że może warto poszukać warsztatu, gdzie zajmują się nie tylko napełnianiem układu, ale mają możliwość sprawdzenia sprężarki.
Włączył się wtedy wentylator na chłodnicach ?ArteK napisał(a):Odpaliłem samochód jeszcze raz po godzinnym postoju i znowu klima zaczęła chodzi
Tak, zawsze nawet jak kompresor nie działa to wentylator włącza się i obroty zwiększają się.bonifacy napisał(a):Włączył się wtedy wentylator na chłodnicach ?
Mam ten wydruk i tam jest tak: Olej odzyskany 0ml, olej napełniony 15ml + UV kontrast.Cichy77 napisał(a):Podaj może ile oleju było odessane i później dodane...?
ArteK napisał(a):Nie ma cewki bo sprzęgło jest mechaniczne.
Cichy77 napisał(a): Bardziej w tym przypadku obstawiam elektrozawór sterujący pracą sprężarki. On ma zadanie zmiany jej pojemności w zależności od osiąganych obrotów.