Klimatyzator pod zapalniczkę. Opinie i porady.

12 Lip 2010, 12:35

Witam,
Interesuje mnie zakup klimatyzatora przenośnego do samochodu. Pracuję jako przedstawiciel handlowy i czasami całe dnie spędzam w samochodzie służbowym, który niestety z klimatyzacją ma niewiele wspólnego. W obecnej sytuacji gdy temperatura sięga nawet do 40 stopni w samochodzie zwyczajnie nie da się wytrzymać, a po wyjściu wyglądam jakby wylano na mnie wiadro wody, co niezbyt sprzyja mojej pracy. Na allegro znalazłem coś takiego:

[link do oferty na Allegro wygasł]

I teraz pytanie do osób które może miały okazję używać podobnego sprzętu. Czy to się sprawdza, zwłaszcza na długie trasy? Co jaki czas należy wymieniać wodę na zimną i czy naprawdę będę czuł się w miare komfortowo podróżując z czymś takim? Proszę o szybkie opinie, ewentualnie porady jak inaczej poradzić sobie z sauną w samochodzie.
106049
Nowicjusz

Miejscowość: Polska

25 Lip 2010, 09:20

Miałbym nalewać zimnej wody do urządzenia po to by mogło mi schłodzić wnętrze samochodu?!Miałbym wkładać do środka zamrożony jakiś wkład?! Toż to jawna kpina :!: To urządzenie nie schłodzi nawet powietrza o 1 procent,nie ma szans bo jakim cudem :?: To wyrzucenie pieniędzy w błoto.Czy Niemcy gdyby wyprodukowali skuteczny klimatyzator,pozbywali by się go za taką cenę ? Mnie osobiście ta cena dziwi,nie jestem przyzwyczajony do czegoś taniego made in Germany,mnie to pachnie zwykłym chińskim Bublem sprowadzanym do Niemiec na zamówienie.To urządzenie to zwykłe Placebo,szkoda pieniędzy :!:
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

25 Lip 2010, 22:06

Kto pyta, nie błądzi.
Zanim kupisz zastanów się...
Jak wygląda klima w samochodzie, z czego się składa, o ile więcej auto pali aby schłodzić powietrze..., do tego trzeba wiedzieć, że klima także wyciąga wilgoć z powietrza.
Spróbuj skontaktować się z kimś, kto nabył już takie coś (może sprawdź komentarze). Wiem, że to trudne bo allegro obecnie ukrywa kontakty do ludzi.