Kochanii-iiii pomocy dla blondynki :) Ford Ka Wawa komis

25 Lis 2013, 00:47

Cześć, zawitałam do Was bo Dziadek rozwalił mi samochód i szukam czegoś "na szybko". Upatrzyłam sobie kilka Smartów, ale żeby kupić go w dobrym stanie potrzeba z 8-9 a najlepiej 12 tys. :D co jest ceną zaporową dla mnie w tym momencie. Szukam czegoś malutkiego i co mało pali.
Ten Ford się do mnie ładnie uśmiecha ze zdjęcia,

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

ale teraz, gdy mam rozbity samochód trudno mi jest podjechać do Wawy.

Bardzo Was proszę o opinię na temat tego samochodu, widać, że nie jest skorodowany, silnik był chyba myty (ale nie znam się) Zdjęcia są ok, ale to KOMIS :D dlatego ciekawa jestem Waszych sugestii, jeżeli byłyby na tak, to bym się go wybrała obejrzeć. :D

Dzięki i pozdrowienia!: )
nielubiekotow
Nowicjusz

Prawo jazdy: 04 08 2005
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Peugeot 406
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Rok produkcji: 1998
0

25 Lis 2013, 09:43

Nie skłaniałbym sie do zakupu Forda KA, to niewypał techniczny. I ten rocznik 2000 za 5900 zł, to za drogo. Największą bolączka w tych autach jest mizerne, nie trwałe zawieszenie i wszędobylska korozja, łącznie z elementami zawieszenia.
Lepszym rozwiązaniem byłby np Matiz
Przykładowe ogłoszenie; [link do oferty na Allegro wygasł]
krikus
fs...VIP
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 125
Auto: Opel Vectra C 1.8
0

25 Lis 2013, 10:44

A ja osobiście polecę Mitsubishi Colt przyjemny samochodzik dla kobiety jeszcze jak z gazem to w ogóle bajka bo koszty przejazdu są niskie:

[link do oferty na Allegro wygasł]

A jak już b.podoba Ci się ford KA to w wersji street poszukać ale nie wiem czy w tej gotówce się coś znajdzie:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] coś takiego :naughty:
Kieł
Stały forumowicz

Auto: Nie mam
1

25 Lis 2013, 11:46

Czyli ten mój upatrzony w ogóle odpada? : (
nielubiekotow
Nowicjusz

0

25 Lis 2013, 15:30

Zamiast Forda Ka poszukaj Fiesty z silnikiem 1.25
lub Corsy B przynajmniej 1.4
lub Toyoty Starlet
Koniu