Kolejny 25tys zl, benz do lpg

08 Lut 2016, 21:39

Tak to już jest z tymi kobitami :mrgreen:
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

08 Lut 2016, 23:20

haha u mnie to samo kobita narzeka jak mowie o lexie. Nastawiam się na 300 bo chyba jednak chcialbym poczuc troszku wieksza moc. Przeraża mnie tylko ta pojemnosc i to ze bede szukal i szukal bo malo ich jest wszedzie a chcialbym jednak sciagnac (mam porownanie przez sciaganego accorda). No i w203. Strasznie mi się podoba ale z kolei kocham japonskie. Macie jakies porownanie moze w203 vs is300 vs a4 1.8T ? jest jeszcze cokolwiek z charakterem w tym przedziale segmentu c,d oprocz fiatow hyundaiow i kia? cos czym nie bede zawiedziony majac obok accorda?
choc jedyna jeszcze dotad brana opcja to byl hyundai coupe haha taki rozstrzał
Krzychkrzy
Nowicjusz
 
Posty: 33
Auto: Honda

09 Lut 2016, 08:17

Krzychkrzy napisał(a):cokolwiek z charakterem w tym przedziale segmentu c,d oprocz fiatow hyundaiow i kia?

subaru impreza - trochę droższy w utrzymaniu oraz gorszy w środku od Lexa czy Audi ale charakter jest :naughty:
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

09 Mar 2016, 09:17

Czesc, pojawił się na froncie jeszcze w209 1.8k/2.0k . Jest szansa ze wyrwalbym zadbany model kolo 26 tys? Generalnie ciągnie mnie (marzenie) do w203 albo w209,ale przyzwyczaiłem się do japońskich marek (3 hondy pod blokiem) ii boję się awaryjności,elektroniki i ciekawi mnie spalanie w203,w209 vs is 300
Krzychkrzy
Nowicjusz
 
Posty: 33
Auto: Honda

09 Mar 2016, 18:03

Niestety te Meśki popsuły opinie Merca właśnie przez elektronikę i dalsze problemy z korozją. Spalaniem też się nie wyróżniają i od razu trzeba zaznaczyć, że aut bardziej jest kierowane do spokojniejszych kierowców w porównaniu do ISa
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

12 Mar 2016, 11:40

kurcze, e46 tez ladnie wyglada a z tego co widze na rynku chyba wolę szukać w lepszym stanie samochodu, niż konkretu. Jeszcze tylko pytanko co do e46. Czytam,ze r6 a jakie konkretnie silniki szukac (do 25,26) tys? I zastanawiam się, jak z awaryjnością w203,Isa, e46 i a4. Przeraża mnie elektronika w niemcach i nie wiem czy slusznie. Zastanawiam się też,czy odczuje koszta (1400km miesiecznie 80% miasto krotkie odcinki LPG) a cholernie mnie ciagnie do innego napedu. Mam się czegoś obawiac z dobrymi oponami.na sliskiej nawierzchni? Dzieki i pozdrawiam
Krzychkrzy
Nowicjusz
 
Posty: 33
Auto: Honda
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Volkswagen Polo - niskie koszty utrzymania
    Nowa generacja Volkswagena Polo, która pojawiła się w polskich salonach, wyróżnia się najwyższym poziomem bezpieczeństwa (tytuł Best in Class 2017 przyznany przez Euro NCAP), bardzo obszernym wnętrzem oraz najbardziej ...

12 Mar 2016, 18:36

Krzychkrzy napisał(a):Czytam,ze r6 a jakie konkretnie silniki szukac (do 25,26) tys?

jak największy
Najlepsze były 328i ale to w przedliftingowych. Potem pakowali 330i i też były ok ale nie tak dobre jak 328i

Krzychkrzy napisał(a):I zastanawiam się, jak z awaryjnością w203,Isa, e46 i a4. Przeraża mnie elektronika w niemcach i nie wiem czy slusznie.

IS jest najmniej awaryjny co przekłada się na jego niskie koszty utrzymania (naprawy) w stosunku do tego co mówią stereotypy. Elektronika najbardziej lubi płatać figle w Mercach. W ISie jest jej mało i jest trwała.
W A4 Quattro niemile zaskakują ceny + standardowo drogi przedni zawias, w każdym.
W BMW trzeba najbardziej pilnować układu chłodzenia i często przez traktowanie tych aut są problemy z przeniesieniem napędu.

Krzychkrzy napisał(a):Zastanawiam się też,czy odczuje koszta (1400km miesiecznie 80% miasto krotkie odcinki LPG)

zależy ile zarabiasz :)
Mnie tam stać zalać ISa do pełna co 3tyg, (60l)

Krzychkrzy napisał(a):cholernie mnie ciagnie do innego napedu. Mam się czegoś obawiac z dobrymi oponami.na sliskiej nawierzchni?

Też miałem obawy i niesłusznie. Ani razu nie miałem ciepło, a banan na gębie pojawił się nie raz :D
Co do przyśpieszania - najdzielniej na śniegu poradzi sobie Quattro. W Lexie wykopać się ze śniegu pomaga szpera (Torsen taki jak w Audi ale na dwa koła). I daję radochę jak ciągnie zawsze na dwie tylne łapy :naughty: Z drugiej strony nawet jak chcesz pozamiatać tyłem to z włączoną kontrolą trakcji nic nie zrobisz.
Reszta, czyli przyczepność na śniegu i deszczu to kwestia opon, a nie rodzaju przeniesienia napędu oraz... mózgu. Wielu wyznawców Quattro o tym zapomina i pakuje jakiś badzie, bo mają "kłatro"
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010