Kolejny projekt czyli m3 e36

27 Gru 2020, 12:16

No i cóż, słupek już był poskładany ale coś za ciasno się obraca :angry: tak to jest jak sam nie sprawdzisz. Musiałem rozebrać wszystko i dać do sprawdzenia blok i wał bo coś mi się wydaje że nie jest w osi.

Udało mi się za groszaki kupić całe wnętrze w Pl, fotele i boczki jadą do odnowienia, resztę jakoś muszę zwieźć do Francji.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16656
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Gru 2020, 15:53

Kao napisał(a):Musiałem rozebrać wszystko i dać do sprawdzenia blok i wał bo coś mi się wydaje że nie jest w osi.
No to lipa, daj znać co z tego wyjdzie.
Kao napisał(a):Udało mi się za groszaki kupić całe wnętrze w Pl, fotele i boczki jadą do odnowienia
To tylko renowacja obecnego poszycia czy robisz całe od nowa wszystko?
Rokiko
Forumowicz VIP
 
Posty: 10092
Zdjęcia: 35

27 Gru 2020, 16:57

Kao napisał(a): i cóż, słupek już był poskładany ale coś za ciasno się obraca tak to jest jak sam nie sprawdzisz. Musiałem rozebrać wszystko i dać do sprawdzenia blok i wał bo coś mi się wydaje że nie jest w osi.

Gdzie oddałeś słupek?
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10942
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

27 Gru 2020, 19:10

Jeszcze nigdzie, dopiero przed świętami rozebralem. Teraz mam tydzień urlopu to poszukam kogoś ogarniętego.

Rokiko napisał(a):To tylko renowacja obecnego poszycia czy robisz całe od nowa wszystko?


Nie zapadła jeszcze decyzja. W M było montowane vadery
Kolejny projekt czyli m3 e36

A czasami ale rzadko sporty takie jakie kupiłem

Kolejny projekt czyli m3 e36

Kupić vadery trzeba wydać 8 tys zł żeby kupić coś w porządnym i to za same fotele à w kolorze zielonym się nie spotkałem w ogłoszeniach. Za ten zestaw co kupiłem dałem 1100 zł za fotele, dywan, boczki, podsufitkę i wszystkie plastiki.
Rozmawiam z jedną firma która podejmie się przeróbka tych sportów na repliki vaderow tylko zastanawiają się nad ceną usługi. Zobaczymy co z tego wyjdzie, na to jest jeszcze dużo czasu priorytet to mechanika.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16656
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Gru 2020, 19:19

Kao napisał(a):Teraz mam tydzień urlopu to poszukam kogoś ogarniętego.

W pl czy w fr? :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10942
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

27 Gru 2020, 19:56

W pl mam kogoś ale trochę skoplikowane worzenie tam i z powrotem ale jak nie będzie wyjścia to i do pl pojedzie, wolę dłużej poczekać niż dać tutaj tym partaczom. Swoją drogą jak tutaj komuś powiesz że przy wymianie UPG należy głowicę sprawdzić z planować bo będą pukać się w czoło :mrgreen: takie spece.

Kiedyś do gościa zaniosłem głowicę na obróbkę to jedynie co to zrobił planowanie, nawet głowicy nie umył już nie wspomnę o sprawdzaniu szczelności czy docieraniu zaworów
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16656
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

29 Gru 2020, 10:20

Kao napisał(a):W pl mam kogoś ale trochę skoplikowane worzenie tam i z powrotem ale jak nie będzie wyjścia to i do pl pojedzie,

Jak coś to w okolicach Lublina mogę poszukać jakiegoś kontaktu :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10942
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

01 Sty 2021, 23:42

Narazie tutaj ruszę kontakty może uda się znaleźć kogoś z głową i nie ma miliony
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16656
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

26 Lut 2021, 22:30

No i miało być szybko bezproblemowo a okazało się że jedna stopa od wału blokuje, ustalono tyle że wał jest ok, blok jest ok a z niewiadomych przyczyn jedna stopa jest za ciasna. Wykrzywienie jej jest praktycznie nie możliwe więc to trochę dziwne, Francuzi jak to Francuzi rozkładają ręce i nie potrafią powiedzieć co dalej. Prawdopodobnie silnik musi pojechać do polskich magików, w Pl wszystko jest możliwe :ok: miało być szybko i bezproblemowo a tu to stopka to covid to śrubka to coś tam, czas leci à postępów brak.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16656
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Lut 2021, 10:12

Kao napisał(a):Prawdopodobnie silnik musi pojechać do polskich magików, w Pl wszystko jest możliwe


Tylko uważaj z tym "wszystko możliwe" bo potem są tłumaczenia "panie toż to nie fabryka wszystko jest możliwe".
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10942
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

27 Lut 2021, 11:01

Napewno większa szansa na wykombinowanie czegokolwiek niż za zachodzie.
Trzeba by budę zacząć ogarniać ale mam pewną zasadę "nie ruszaj budy jak nie przemieszcza się o własnych siłach" już 2 razy popełniłem ten błąd :wink:
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16656
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

27 Kwi 2021, 12:24

No to wracamy do gry, blok został obrobiony, głowica okazuje się że była krzywo splanowana przez Francuzów, nawet zaworów i gniazd zaworowych nie docierali także 200 euro do tyłu no ale nie ma co płakać, ważne ze już opanowane.
Kolejny projekt czyli m3 e36
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16656
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

03 Gru 2022, 23:40

Długi czas nic się działo ale biorę się za robotę, praktycznie wszystko zostało zdemontowane do gołej blachy, biorę się od dołu.
podłoga rozebrana i wymyta.

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



tu się pojawiły takie kwiatki po demontażu tylnych sanek, podejrzewam że krawężnik nagle wyskoczył :wink:
A robota jaka precyzyjna mmmm... :mrgreen: wygląda jakby bez osłony gazu ktoś spawał a o jakimś zabezpieczeniu antykorozyjnym to już nawet nie wspomne

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



trzeba było te skwarki zeszlifować i pospawać po ludzku bo...

[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16656
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4