Kołem w krawężnik... :/

16 Lut 2009, 11:51

Gdybym chciał wymieniać wszystko po kolei na nowe części to bym musiał bank okraść. A całość ze szrotu miałbym za góra 200zł.
Chcę zrobić całość żeby nie bawić się z łozyskami. Nie mam klucza dynamometrycznego a na oko nie zrobię, bo nie jestem mechanikiem i wprawy u mnie niet.
A jak nie zrobię z tym nic to jakie bedą tego konsewencje??:D
I jeszcze jedno pytanie: po '93r.w polonezach były robione szersze zawieszenia, ja mam jeszcze tego starego. To jest różnica jak bym to zmieniał??
cubuś
Nowicjusz

Miejscowość: Mysłowice
  • 16 Lut 2009, 12:16

Tak..... zamieszanie się troche wkradło . Jeszcze raz . Piszesz że uderzyłeś kołem przednim , bokiem w krawężnik . Jest teraz pochylone dołem do środka auta , z drugiej strony też , w tym samym kierunku czyli dołem na zawnątrz i trze o sprężyne . Tak to jest ?
    bonifacy
    Stały forumowicz

Zdjęcia: 0
    Prawo jazdy: 01 01 1981
    Auto: Fabia II , Fabia II
    Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Kombi
    Skrzynia biegów: Manualna

16 Lut 2009, 15:58

Tak to jest. Nie do końca walnąłem bokiem. Walnąłem i bokiem i przodem. Koła wskoczyły skosem. I stoją dokładnie jak opisałeś, patrząc od przodu /-/ /-/
    /-/ ===/-/
    /-/ /-/
    cubuś
    Nowicjusz

16 Lut 2009, 16:00

Arcydzieło nieciekawie wyszło w efekcie końcowym, mam nadzieje że jest już jednak jaśniej w sprawie :D
    cubuś
    Nowicjusz

16 Lut 2009, 18:32

A jak tak , to daj sobie na wstrzymanie zakupy jakichkolwiek cząstek , auto do blacharza i niech obejrzy czy aby nie rzeczywiście belka pod silnikiem jest przemieszczona i podłużnice też . Obym się mylił :cry: Tak to w poldku jest - dostaniesz w koło , uderzenie pójdzie na wachacz dolny , on wytrzyma , ale ta belka ugnie zgnite i popękane podłużnice oraz wypchnie wachacz z drugiej strony i stąd to pochylenie drugiego koła . Jest duże prawdopodobieństwo że oprócz naprawy podłużnic nie będzie nic do wymiany .
    bonifacy