Kolizja autem ojca

30 Paź 2009, 20:02

Witam. Mam następujące pytanie do kogoś zorientowanego. Jestem młodym kierowcą(20lat) ostatnio miałem mała kolizje( lekkie przytarcie) na parkingu z mojej winy. Prowadziłem auto ojca ubezpieczone w PZU, ojciec pełne zniżki i auto ubezpieczone na niego. Spisałem oświadczenie jako winny kolizji(policji nie było) i tu moje pytanie ile mogą zabrać ojcu zniżki? Nie jestem współwłaścicielem ani nie było nic zgłaszane w ubezpieczalni, że auto może być prowadzone przez młodego kierowce. Szukałem coś na ten temat ale wszędzie w takich sytuacjach młoda osoba jest współwłaścicielem. Proszę o w miarę szybka odpowiedź jeśli ktoś się orientuje. Z góry dziękuję.
ślepak
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

30 Paź 2009, 20:28

Zabiorą tyle zniżek jakby to ojciec przytarł auto zamiast Ciebie. Nie ma to różnicy.
A zabiorą 10-20% zniżek. Różnie to jest u różnych ubezpieczycieli.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

30 Paź 2009, 22:44

ślepak napisał(a):Witam. Mam następujące pytanie do kogoś zorientowanego. Jestem młodym kierowcą(20lat) ostatnio miałem mała kolizje( lekkie przytarcie) na parkingu z mojej winy. Prowadziłem auto ojca ubezpieczone w PZU, ojciec pełne zniżki i auto ubezpieczone na niego. Spisałem oświadczenie jako winny kolizji(policji nie było) i tu moje pytanie ile mogą zabrać ojcu zniżki? Nie jestem współwłaścicielem ani nie było nic zgłaszane w ubezpieczalni, że auto może być prowadzone przez młodego kierowce. Szukałem coś na ten temat ale wszędzie w takich sytuacjach młoda osoba jest współwłaścicielem. Proszę o w miarę szybka odpowiedź jeśli ktoś się orientuje. Z góry dziękuję.

Jezeli Ty kierowales i jestes mlody a auto stoi na ojca (ty niejestes wspolwlascicielem) to znizki mu nie poleca.
RNI
Aktywny

Zdjęcia: 3
Miejscowość: RNI

31 Paź 2009, 09:24