Kombi dla 5 osobowej rodziny

02 Sty 2009, 16:10

piotrauto napisał(a):pokaz mi takeigo passata b5 co ma 130km w dieslu
i zeby byl ponizej ok 20tys zł


Widzisz Diesel jest dlatego drozszy... bo poprostu jest lepszy:)

Jakosc kosztuje:)
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy...
MG
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 52
Miejscowość: Warszawa

02 Sty 2009, 20:03

no to ile kosztuje 130km w passacie od ilu?
ale diesel jest chyba duzo wolniejszy, glośniejszy od benzyny i klekocze, a to poważna wada
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

02 Sty 2009, 20:33

piotrauto napisał(a):ale diesel jest chyba duzo wolniejszy, glośniejszy od benzyny i klekocze, a to poważna wada

Dla mnie to tez powazna wada

piotrauto napisał(a):no to ile kosztuje 130km w passacie od ilu?

Gdzieś od 19-20tyś.
marcin94
Aktywny
 
Posty: 389
Auto: E60 530d M-Sport
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

03 Sty 2009, 12:04

lubicie Wasze diesle za niską kulturę i klekot traktora
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

03 Sty 2009, 23:50

Jak klekocze to znaczy że ma już najechane ponad 400tyś km i nikt zwyczajnie o niego nie dbał.Dziwne jest że siostry narzeczony ma paska b5(2003r.) i mu nie klekocze (chodzi nie wiele głośniej od benzyniaka) a ma coś około 250tyśkm.

A jak znajdziesz mi benzyniaka z takim komfotrem jazdy i z takimi osiągami jak 130konny diesel który pali średnio 5-6 litrów benzyny przy spokojnej jeździe(nie przekraczając 2500-3000 obrotów) to dam ci 1000zł.
Dodam jeszcze że jak na autostradzie wbijesz 6 bieg, jedziesz ok.130km/h to słyszysz cichy szum wiatru(przy wyłączonym radiu), a odgłos diesla zanika w tymże cichym szumie wiatru.
motorro
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 651
Miejscowość: Ziemia Lubuska/Dolny Śląsk

04 Sty 2009, 02:10

czesio09 napisał(a):Witam!

Mam do wydania na samochód do 21 tyś. Potrzebuje samochodu przestronnego ale oszczędnego. Powinien być dość duży (rodzice + 3 dorosłe dzieci). Jaki samochód polecacie? zastanawiałem się na Mercem bo są duże ale może być coś mniejszego. Powinien być oczywiście mało awaryjny i z prostym wygodnym podwoziem.

Czekam na odpowiedzi.


Jak to woli, ale kombi nie jest autem dla rodziny lecz sam niewiem, polecam raczej VAN lub mini Van jest autem do wszystkiego szczególnie mini Vany.
AutoMapa Prowadzi
Subskrypcje
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 36
Miejscowość: Bydgoszcz
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Lexus LC F z napędem na obie osie?
    O tym, że Lexus przygotowuje wyczynową wersję flagowego coupe LC, wiadomo już od półtora roku i w mediach pojawia się coraz więcej danych dotyczących nowego samochodu, a nawet szpiegowskie zdjęcia wykonane podczas ...

04 Sty 2009, 13:13

1. wystarczy kupic jakis silnik benzynowy z turbo i juz masz super osiągi i spalanie będzie mniejsze od diesla jesli założysz do niego sekwencję!!!

2. kazdy diesel klekocze nawet te nowe auta 2-5letnie klekoczą tak jak te 10-20letnie!
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

04 Sty 2009, 19:49

Co do Francuskich samochodów nie jestem do konca przekonany ale z takiego powodu ze nie byly wymieniane dam ci kilka propozycji:
-Renault Laguna Grandtour najlepiej w wysokopreznym CDi na wtrysku CR
Lub coś z koncernu PSA(nieradzilbm HDI):
-Citroen C5
-Peugeot 406
-Peugeot 307
marcin94
Aktywny
 
Posty: 389
Auto: E60 530d M-Sport
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

05 Sty 2009, 16:05

piotrauto napisał(a):1. wystarczy kupic jakis silnik benzynowy z turbo i juz masz super osiągi i spalanie będzie mniejsze od diesla jesli założysz do niego sekwencję!!!

2. kazdy diesel klekocze nawet te nowe auta 2-5letnie klekoczą tak jak te 10-20letnie!


Czlowieku jaka sekwencje do silnika z Turbo? poweidz mi po co kupujesz samochod z osiagami i wysokim spalaniem skoro Cie na to nie stac? To jest profanacja silnika, bo to jest projektowany 3 litrowy motor benzynowy zeby jezdzic na benzynie... z tego co wiem to jezdzimy samochodami, a nie balonami, a wiec po co nam gaz w nich? A po za tym z gazem masz ubytek mocy od 10%-30%...

Twoja wiedza na temat Diesli przestala sie rozwijac w dobie wolnossacych dieslowskich silnikow rodem z golfa II... ktory nie chcial palic w zime, nie mial sily na jazde i chodzil jak traktor...

Teraz Silniki Diesla to potega, niezwykle szybko sie rozwijaja, dla przykladu mozemy podac silniki Mercedesowskie CDI
1 W Mercedesie w210 E320 CDI, siedzi 3,2l motor wprowadzony w 2000r, ktory osiaga moc 198 koni i 500 momentu
2 Dzisiaj mercedes wypuszcza silnik CDI o pojemnosci 2,2l (o 1 litr mniej!) ktory osiaga 204 konie i 500 momentu

Silniki Diesla sa nie do zajezdzenia, uzywane sa w malutkich osobowkach, w duzych limuzynach gdzie dysponuja ogromnymi mocami (4,2 CDI 360 KM 700 momentu), w samochodach dostawczych, autobusach, samochodach ciezarowych, czy w sporcie (Seria wyscigow turystycznych w ktorych rzadi Seat z silnikiem TDI, czy wyscig Le Mans gdzie dominuje Audi z silnikiem TDI)...

Wytrzymalosc, sila, moc, elastycznosc, osiagi, niskie spalanie... o to jest potega Diesla
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy...
MG
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 52
Miejscowość: Warszawa

05 Sty 2009, 16:18

Czlowieku jaka sekwencje do silnika z Turbo? poweidz mi po co kupujesz samochod z osiagami i wysokim spalaniem skoro Cie na to nie stac? To jest profanacja silnika, bo to jest projektowany 3 litrowy motor benzynowy zeby jezdzic na benzynie... z tego co wiem to jezdzimy samochodami, a nie balonami, a wiec po co nam gaz w nich? A po za tym z gazem masz ubytek mocy od 10%-30%...

widze ze jestes zafascynowany dieslami
duzo osób, zakłada sekwencję do silników benzynowych z turbo ponieważ ona jest bezproblemowa i nie obniża macy!!!
poczytaj lepiej fora to sie dowiesz, taniej wyjdzie kupienie turbo benzyny i załadowanie lpg niz jazda dieslem
nawet te najnowsze diesle mają słabą kulturę pracy klekoczą i wydająnie przyjemny dźwięk, są głośne i wrażliwe na jakość paliwa
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

05 Sty 2009, 16:31

piotrauto napisał(a):
Czlowieku jaka sekwencje do silnika z Turbo? poweidz mi po co kupujesz samochod z osiagami i wysokim spalaniem skoro Cie na to nie stac? To jest profanacja silnika, bo to jest projektowany 3 litrowy motor benzynowy zeby jezdzic na benzynie... z tego co wiem to jezdzimy samochodami, a nie balonami, a wiec po co nam gaz w nich? A po za tym z gazem masz ubytek mocy od 10%-30%...

widze ze jestes zafascynowany dieslami
duzo osób, zakłada sekwencję do silników benzynowych z turbo ponieważ ona jest bezproblemowa i nie obniża macy!!!
poczytaj lepiej fora to sie dowiesz, taniej wyjdzie kupienie turbo benzyny i załadowanie lpg niz jazda dieslem
nawet te najnowsze diesle mają słabą kulturę pracy klekoczą i wydająnie przyjemny dźwięk, są głośne i wrażliwe na jakość paliwa


Sekwencyjna instalacja w silniku turbo? hmm nie wiesz chyba o tym ze isntalacje dla silnikow turbodoladowanych, sa znacznie drozsze od zwyklych instalacji mniej wiecej o 50%... W doladowanych silnikach wtrysk gazu musi byc pod znacznie wiekszym cisnieniem, a jezeli bedzie zly sklad mieszanki paliwo powietrznej, to moze dosc do uszkodzen silnika...

O tym ze Gaz nie obniza mocy pojazdu to slyszales chyba od tych ktorzy zakladaja te instalacje... po pierwsze to nie jest zalezny tylko od instalacji, a glownie!! od wlasciwosci gazu LPG, posiada on miejsza wartosc opalowa, czyli mamy z niego duzo mniej energi, a takze ma on spora obientosc, przez co cofana jest spora ilosc powietrza z dolotu... i przez co mamy spadek mocy.

Czy jestem zafascynowany silnikiem Diesla? Tak jestem, ale ja w przeciwienstwie do Ciebie przyznaje ze benzyna ma swoje plusy...
Najbardziej mnie smeiszy to ze twoim glownym argumentem preciw Dieslowi jest jego klekot, po pierwsze ja jezdze samochodem w srodku, a wiec nie slysze silnika na niskich obrotach, a na wysokich slusze tylko bardzo przyjemna prace turbinki...
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy...
MG
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 52
Miejscowość: Warszawa

05 Sty 2009, 17:09

a jakie plusy ma benzyna?
właśnie znam duzo ludzie co mówią ze na sekwencji auto im lepiej jezdzi i ma większego kopa niz na benzynie
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

05 Sty 2009, 17:39

piotrauto napisał(a):a jakie plusy ma benzyna?
właśnie znam duzo ludzie co mówią ze na sekwencji auto im lepiej jezdzi i ma większego kopa niz na benzynie


Najpierw zaczne od przyjmniejszej czesci mojej wypowiedzi, a wiec plusy benzynki:
1Piekna dzwiek w duzych motorach V8, czy cos naprawde unikatowego jak w V10 i V12... tutaj trzeba takze dodac silniczki boxser oraz R6 ze staini BMW
2Mozliwosc osiagniecia naprawde ekstremalnych mocy (znacznie tansze niz w Dielsu) w takich samochodach jak Veyron Salen czy Koenigsegg (1000 KM)
3 Przy zastosowaniu podwojnego doladowania silnika, kompresorem (praca na niskich obrotach) i turbina (praca na wysokich obrotach), charakterystyka jazdy bardzo zbilza sie do charakterystyki Diesla
4 Wiele mozliwosci technologicznych, przy mniejszych kosztach niz w dieslu. Takie jak: Zmienne fazy rorzadu (Vanos-Bmw, V-tec-Honda), silniki Vankla czy Boxery...
5 Tansze koszty produkcji niz silnikow Diesla

I tutaj sie zaczyna mniej przyjemna czesc mojej wypowiedzi... bardzo przykro mi sie robi, kiedy osoba ktora udziela sie na forum w takim stopniu jak ty, zyje w przekonaniu ze taka glupota jest prawda, nie wiem czy nie wiesz jak odpowiedziec i dlatego tak piszesz czy poprostu ktos Ci to wmowil...
"właśnie znam duzo ludzie co mówią ze na sekwencji auto im lepiej jezdzi i ma większego kopa niz na benzynie"- to sa twoje slowa ktore chyba sobie wpisze w podpis pod swoimi wypowiedziami... to jest nie mozliwe, nie realne pod samym wzgledem fizycznym, o czym pisalem juz wczesniej...
Jest jedna mozliwosc, kiedy tak sie moze zdazyc, poprostu podawanie paliwa do komory spalania moze dzialac nie poprawnie, przez co silnik dlawi sie benzyna, to jest jedyna szansa na to ze twoja teza bedzie realna, jednak szansa wystapienia takiej sytuacji, jest naprawde minimalna...

Gdyby bylo tak jak mowisz, to wszystkie samochody z fabryk nie wychodzilby na benzyne, tylko na LPG. W rajdach, wyscigach itd startowaly by samochody "zagazowane"...

Prowadziles kiedys samochod z gazem? Chyba nie, bo bys wiedzial o tym ze twoje slowa sa kompletna bzdura, a jezeli kiedys bedziesz mial okazje, to przejedz sie najpierw na gazie, a ponizej na benzynie, i jestem pewny ze wtedy wspomnisz moje slowa...

Naprawde nie wiem czy mam sie smiac, czy plakac jak czytam takie slowa...
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy...
MG
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 52
Miejscowość: Warszawa

05 Sty 2009, 18:31

a v6 tez dobrze brzmią?
przeciez v8 i v12 mają ogromne pojemności i palą po 20-40l na setke a kogo na to stać?

czym jezdzisz?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

05 Sty 2009, 18:40

Moj samochodzik to Renault 19 Cabrio 1,8 16v 136 KM Benzyna
Ale po za tym bardzo czesto urzytkuje Merca w210 E320 CDI i T4 2,5 TDI...

Czy chcesz mnie ocenic po samochodzie?:) A tak z czystej ciekawosci jaki ty samochod urzytkujesz?
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy...
MG
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 52
Miejscowość: Warszawa