REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Luzów zaworowych jak nie jeździsz na gazie to raczej nie trzeba regulować przez całą żywotność silnikaKLIMA napisał(a):Renault: + dynamiczny silnik 9,3 do setki, więcej miejsca, niższa cena zakupu, dobra blacha- regulacja luzów zaworowych, słyszałem o jakiś problemach z odpalaniem, dwumasa, wyższe spalanie
Dla mnie Ople tracą trochę przez swoją wagę bo są bardzo ciężkie w porównaniu z innymi samochodami z tego samego segmentu. Design fajny to trzeba przyznać silnik potrafi być oszczędny ale przy delikatnym traktowaniu gazu.KLIMA napisał(a):Opel:+ turbo więc fajnie ciągnie od dołu, ładny design, przyzwoite spalanie- przede wszystkim skrzynia m32, turbo, dwumas, waga 1500
roksinski napisał(a):Te 140 KM w Astrze to przez masę samochodu gdzieś się "rozbiegają". Na papierze wygląda to super, ale w rzeczywistości w fotel nie wbija. Mam sedana z LPG, na baku 350-380 km.
KLIMA napisał(a):Opel:
+ turbo więc fajnie ciągnie od dołu, ładny design, przyzwoite spalanie
- przede wszystkim skrzynia m32, turbo, dwumas, waga 1500