Jeep grand cheeroke iii 2005-2007 3.7 vs Porshe Cayenne 2005-2007 3.2

20 Sty 2020, 21:46

Witam wszystkich, jestem nowy na forum.
Chciałbym pomocy przy wyborze kupna samochodu, za jeepa chciałbym dać ok. 25-30 tys a za Porshe 35-40 tys. Porshe było zawsze moim marzeniem, dużo bardziej mi się podoba i widać klasę samą w sobie - z mojego punktu widzenia, dlatego na Porshe jestem w stanie przeznaczyć większy budżet. Mój problem, a raczej dylemat, leży w tym, jak wychodzą te samochody kosztownie w eksploatacji - w obu przypadkach LPG więc spalanie podobne. Bardziej chodzi mi o koszt napraw, koszt części, możliwość montowania zamienników w razie potrzeby czy używanych części. Dużo ludzi pisze że zamienniki nie bardzo i Porshe mega drogie w utrzymaniu, znowu się trochę dowiedziałem że nie ma wcale tak źle, a jeep to też nie jest samochód pokroju najtańszego fiata, więc też może nie być wcale tak tanio. Jestem kompletnie w tym zielony, nie zarabiam najgorzej, ale nie chce za dużo wydawać na naprawy - nie chodzi mi o częstotliwość ich wykonywania bo raczej tu i tu jest dobrze, a właśnie o same ceny ;) dość rozwinąłem na pozór krótki temat, ale wolę dokładnie to wszystko opisać.
Dziękuję za wszystkie cenne rady.!!!
Idecek
Nowicjusz

20 Sty 2020, 22:02

Jednego i drugiego masz plusy i minusy, Jeep wyjdzie sporo taniej i szybciej znajdziesz gryty za to Cayenne jedzie dużo lepiej, Jeep więcej wytrzyma z Cayenna bardziej będzie Ci się gęba cieszyła, Cayenne też dość mocno gnije a Jeep ma super napęd i wjedziesz wszędzie Cayenne ma super wnętrze a jeep jak to jeep no i docieramy do częstotliwości napraw i powiem Ci że tu jak trafisz, możesz utopić w Prosiaku a możesz utopić i w WK. I tutaj nie chodzi o przebieg a o serwis
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

20 Sty 2020, 22:30