Kombi do 30 tysięcy ??

04 Cze 2009, 20:59

Szukam "kombi" dla mojej rodziny (narazie 2+1). Jestem laikiem jeśli chodzi o samochody. Będzie to mój pierwszy samochód kupowany z ciężko uzbieranych pieniędzy więc jeśli jest ktoś kto może mi pomóc w wyborze auta to chętnie poczytam jego opinię. Z góry wielkie dzięki.
klekson21
Nowicjusz

Miejscowość: z giełdy

04 Cze 2009, 21:33

może vw passat z 1.9 tdi
uważaj na wielowahaczowe zawieszenie bo jest ono nietrwałe na polskich drogach a wymiana kosztowna, na zamiennikach za całość trzeba dać za same części ok. 700 zł
silniki od 90 do 140 KM także jest w czym wybierać szczególnie wersja 140 KM ładnie ciągnie
andrewb25

04 Cze 2009, 21:39

Mi się ostatnio podoba ford focus w kombii tylko czy nie będzie za małe dla ciebie[/youtube]
NFSU9
Aktywny

Miejscowość: WWA
Auto: 350z
Silnik: 3.5v6 300km

04 Cze 2009, 22:20

hmmm duża kwota :D polecał bym ci...

Saaba Aero 9-5 rocznik 02,01 z silnikiem 2.3 z 250 konikami pod klapą

jest komfortowy,bogate wnętrze ładnie wyglądający na zewnątrz mocny wytrzymały dobrze trzymający sie nawierzchni :) oraz NOWOŚĆ potrafi bardzo ładnie sie odwdzieczyc :) fakt za komfort sie płaci czesci tez nie za zbyt tanie ale polecam
Z resztkami tchu...
<3 civic <3 DOHC VTEC <3
TOLEDO
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Warszawa - Marysin

04 Cze 2009, 22:31

Wiem, że ogólnie jest duży wybór w tej kwocie ale chciałbym się też dowiedzieć czy lepiej kupić starsze rocznikowo auto z tych "lepszych" marek czy lepiej auto młodsze ale z tych "gorszych". Chociaż sam nie wiem jakie modele wrzucić do każdego z tych worków. Jak dla mnie widać to tylko po cenach w komisach aut tego samego rocznika.
klekson21
Nowicjusz

Miejscowość: z giełdy

04 Cze 2009, 22:33

ja bym wybrał to to pierwsze starsze a lepsze:) no nie powiem ci podziału sam musisz ocenic kazdy ma wlasna opinie na temat marek...ja mysle ze z tego pierwszego worka poleciłem ci bardzo dobry samochód :)
Z resztkami tchu...
<3 civic <3 DOHC VTEC <3