Kombi do 60 k

30 Paź 2016, 07:06

Witam,chcę kupić kombi do 60-65 tyś. problem polega na tym że nie mogę się zdecydować. Mój krąg zainteresowań zmniejszyłem do 4 : mk4, insignia,C5 i peugeot 508.Generalnie benzyna choć trudno znaleźć coś dobrego(a mieszkam w de).Stylistycznie wygrywa 508 tuż za jest opel.francuz trochę wygodniejszy,ale nie wiem ja z awaryjnością ,może ktoś napisze o swoich doświadczeniach.z oplem mam problem bo nie mogę znaleźć benzyny,jak są to 1.4 gdzie turbo nie jest żywotne,a chciałbym od diesla odpocząć.mk4 niby powinno wygrywać przestronnym wnętrzem,ale.....Liczę na wasze rady i pomoc.
yaro81
Nowicjusz
 
Posty: 13
Prawo jazdy: 18 11 2000
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Renault Vel Satis Expression
Silnik: 2.0 T 163 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

30 Paź 2016, 15:38

Najlepsze benzyniaki będą w c5 (1.8, 2.0 i 3.0 v6) oraz w Mondeo (w sumie wszystkie są godne polecenia, z wyjątkiem podstawowych 1.6. W Oplu niby są 1.4t i 1.6t, ale są one za słabe do tego ciężkiego auta; 2.0t jest problematyczny i ma FSI, a 2.8t raczej Cię nie interesuje.
W peugeocie jedynie problematyczny 1.6
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Toyota S-FR Racing Concept
    Rok po premierze S-FR Toyota pokazała na Tokyo Auto Salon 2016 jego wyczynową wersję – S-FR Racing Concept. Model powstał w japońskim studiu Toyota Gazoo Racing, które opracowało do niego bogaty pakiet aerodynamiczny, ...
    Dlaczego warto zainwestować w tuning samochodu?
    Zainwestowanie w tuning samochodu może mieć wiele korzyści i może być ciekawym doświadczeniem dla miłośników motoryzacji. Poniżej przedstawiam kilka argumentów, dlaczego warto zainwestować w tuning samochodu: ...