08 Mar 2021, 21:54
Jak jest z blacharką opluwanych Fordów? No cóż,sprawa wygląda tak,czyli zdecydowanie gorzej niż z rewelacyjnymi Mercedesami z okolic 2000 roku,Ford spód ma tak zdrowy jak świeża rzepa,a Mercedes jak zdrowe próchno,Ford chociaż widzę nie konserwowany nawet qurna rdzawego nalotu nie ma na spodzie,jest bezwypadkowy na bank,jedynie delikatnie łapie jeden tylny błotnik i rdzawy szron dolnych rantów drzwi.Touran za to po 2010 r jest jednym z najlepiej zabezpieczonych antykorozyjbie aut.Kolego INVI,wiem o tym,znajoma miała zakusy na SMAXA,niestety bariera cenowa,więc kupiła Xsarę Picasso,kobieta strasznie przemądrzała,wiedziała,ze trochę siedzę w tych wszystkich Szrotach,chciałem jej podpowiedzieć coś odnośnie silników,wiedziała wszystko,poczytała w internecie,kupiła auto z przebiegiem przed 200 tyś km,cieszyła się z tego przebiegu,błąd,nie kupuje się aut tuż przed większym przeglądem czekającym za progiem,finał jaki tej eskapady? Ona się dowiedziała,już wie,być może kupiła sobie drukarkę laserową,by nadrykować kasy,bo awaria elektrycznego hamulca ręcznego przyprawiła ją ataki miesiączki w każdy dzień,a gdzie reszta wydatków?Kupuje się auta albo grubo przed większym przeglądem,albo po tym przeglądzie.Ogólnie przy przebiegu 200 tyś km do wymiany lub regeneracji jest prawie wszystko:)Dlatego ktoś tego auta się pozbył.Tomaczek4
rok,pytasz o najlepsze silniki Forda?Silniki 1.6 Sigma(100,110,115,125 KM),1.6EB od 2010 r,(wcześniejsze lata nie)silniki benz.kolejne 2.0,od 2004 r do 2014,2.0 TDCI(silniki PSA) Podałem szczyt,szczytów wśród silników stosowanych w Fordach,pominąłem rewelacyjny 1.8 TDDI,nie te lata.