Auto z LPG do 23 tys

02 Lut 2022, 12:46

Co byście polecili w cenie 23tys zł z LPG?
Dodatkowe wymagania:
- auto nie starsze niż 2010rok
- powyżej 100KM - tak by nie bać się wyprzedzać
- manualna skrzynia biegów
- poduszki z tyłu dla pasażerów
- większy bagażnik tak by 3 osoba rodzina spakowała się na wakacje
- mile widziany hak z tyłu ale nie wiem na ile jest to istotne a na ile można go później przyspawać - nie znam się na tym
zależy mi oczywiście by był tani w eksploatacji

Myślałem o autach jak: Opel Astra kombii, Peugeot 307 kombi, Renault Scenic, Passat, Octavia ale oczywiście rozważę inne propozycje
Ostatnio edytowany przez taki, 02 Lut 2022, 15:13, edytowano w sumie 1 raz
taki
Nowicjusz

Prawo jazdy: 04 10 2014
Przebieg/rok: 1tys. km
Auto: nie mam

02 Lut 2022, 15:05

Fiat Bravo 1,4 t-jet? ale tutaj nie będzie kombi
Passat raczej odpada, zamiast Octavii to prędzej jakieś starsze A4 Avant 1,8T chyba że zadowoli Cię 1,6 mpi to Octavia II, a może Sharan 1,8T? Potrzebujesz kombi czy raczej przestrzeni?
Astra 1,4T
Volvo V50 2,0? no albo od razu 2,4
Może jakiś Ford C-Max?
Jeremias
Początkujący

02 Lut 2022, 15:16

Dzięki za propozycje :)
Fiat Bravo, ma dla mnie za mały bagażnik - na wakacje może być problem
Pisałem o Octavii i chyba II edycja jest chyba dobrym autem?
Sharan odpada za duży. Tak jak podałem w przykładach, potrzebuje kombii. Vana nie chcę.
Volvo V50 i Ford odpada - ze względu na ceny części. Volvo ma drogie części i mało zamienników a forda już przerabiałem i też tanio nie jest...
Dopisałem jeszcze, że nie chcę auta starszego niż z rocznika 2010.
taki
Nowicjusz

02 Lut 2022, 15:27

taki napisał(a):Volvo V50 i Ford odpada - ze względu na ceny części. Volvo ma drogie części i mało zamienników a forda już przerabiałem i też tanio nie jest...