Kombi z dużą ilością miejsca w środku

09 Gru 2013, 13:12

mihau napisał(a):Ale jak to ?

Nie wierzyłbym ślepo wynikom tych testów - wiele głupot mozna tam spotkać..
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2893
Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011
0

09 Gru 2013, 14:28

No to powoli dochodzę do wniosków :)

Jak na razie wybór chyba pomiędzy trójką: BMW 5, OPEL INSIGNIA, VOLVO V70.

Ciekaw jestem jak te Insignie się sprawują - ma ktoś jakąś w posiadaniu może?
biela
Początkujący
 
Posty: 54
Prawo jazdy: 0- 9-2002
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Chrysler Pacifica
Silnik: 3.6 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005
0

09 Gru 2013, 15:11

Nooo, Jurgen Klopp .. :yes: :yes:
Ale żarty na bok - taka przed liftem jeszcze trzeba szukac, obejrzeć chocby na otomoto oferty.. Sam jestem ciekaw, chociaż raczej poza moim zasięgiem.. W wolnej chwili muszę popatrzeć.
Jak cos wybierzesz - daj znać..
silvo44
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2893
Miejscowość: Olkusz
Prawo jazdy: 01 09 1983
Auto: TOYOT YARIS III
Silnik: 1,0
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2011
0

09 Gru 2013, 18:46

w jakiejś gazetce ostatnio było o silnikach w tym opla (chyba co numer brali inna markę). ja nie czytałem ale ojciec tak i podobno w insygni to albo 1.6turbo bo ma małe spalanie i duża moc albo fiatowego diesla. reszta też jak to opel dobra ale bez rewelacji np 2.0t za dużo pali.
a sama insygnia z tego co mi wiadomo wypada dobrze w testach opel walczy trochę ostatnio o markę wiec wydaje mi się że warto.
tym jeżdżę: opel astra 1 1.6 8v (MÓJ), mitsubishi L400 2.5td (kto nie jechał nie wie co traci), toyota avesis verso 2.0 diesel (rodziców), ursus c 330 2.0 diesel bez turbo , lamborghini runner 1.5did (silnik mitsubishi)
Asterloth
Nowicjusz
 
Posty: 23
Auto: Opel Astra I
Silnik: 1.6 8v
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
0

09 Gru 2013, 18:48

silvo44 napisał(a):
mihau napisał(a):Ale jak to ?

Nie wierzyłbym ślepo wynikom tych testów - wiele głupot mozna tam spotkać..

Widziałem narzekanie w internecie ,że Insignia ma strasznie zabudowane wnętrze i ,że w wersji kombi jak się otworzy klapę od bagażnika to widać pół metra niepotrzebnie straconej przestrzeni.


@ Asterloth

Oplowskie silniki 1,6 są na liście Prinsa - liście silników nie nadających się do gazu .
Ponadto na tej liście jest jeszcze 1.4 bez turbo i 1.8 140 KM .

http://www.fakt.pl/Zobacz-ktore-silniki ... 658,1.html
mihau
Początkujący
 
Posty: 227
Miejscowość: Stobno k./Szczecina
Auto: BMW X6
Silnik: 3.0 d
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
0

09 Gru 2013, 22:23

no ja tam nigdy nie patrzyłem na gaz bo po polonezie i nubirze dziadka mam kompleksy do dziś dlatego o tym nie wiem. wiec może 2.0t więcej pali ale to chyba podobny do tego eco tec'a który wieki temu był robiony wiec gaz powinien pochłaniać.
tym jeżdżę: opel astra 1 1.6 8v (MÓJ), mitsubishi L400 2.5td (kto nie jechał nie wie co traci), toyota avesis verso 2.0 diesel (rodziców), ursus c 330 2.0 diesel bez turbo , lamborghini runner 1.5did (silnik mitsubishi)
Asterloth
Nowicjusz
 
Posty: 23
Auto: Opel Astra I
Silnik: 1.6 8v
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?
    Zainteresowanie samochodami elektrycznymi stale rośnie i nie wygląda na to, aby w najbliższym czasie miało się to zmienić. Powody tego stanu rzeczy są różne, ale z pewnością najważniejsze są dwa – znaczące zmiany ...
    Mitsubishi L200 STORM - limitowana seria pickup’a
    W polskich salonach Mitsubishi Motors zadebiutował właśnie napędzany na obydwie osie pickup L200 w specjalnej wersji STORM. Limitowana seria L200 charakteryzuje się bogatym wyposażeniem i bardzo korzystną ceną. Mitsubishi ...

09 Gru 2013, 23:06

Asterloth napisał(a):no ja tam nigdy nie patrzyłem na gaz bo po polonezie i nubirze dziadka mam kompleksy do dziś

Że niby gaz to dla biedoty ? Porsche Cayenne 4.5 LPG też dla biedoty ?
mihau
Początkujący
 
Posty: 227
Miejscowość: Stobno k./Szczecina
Auto: BMW X6
Silnik: 3.0 d
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
0

09 Gru 2013, 23:39

nie dla biedoty choć takie porsche to akurat głupio w gazie wg mnie, ale tak naprawdę chodzi o to że : gasło, kaprysiło, stękało itp... wiem to nie był wtrysk ale po tamtym czasie jeżdżę bez gazu oplem i zero problemów. jak wdepniesz w g...o 2 raz nie chcesz no nie? nawet jeśli przekonują ze to g...o teraz dzięki różnym karmą pachnie fiołkami. i ja tak samo nie mogę się przekonać i przepłacam za PB - trudno...
ale pomińmy to bo to moje zdanie a autorowi życzę dobrego gazu sekwencyjnego bez problemów.
tym jeżdżę: opel astra 1 1.6 8v (MÓJ), mitsubishi L400 2.5td (kto nie jechał nie wie co traci), toyota avesis verso 2.0 diesel (rodziców), ursus c 330 2.0 diesel bez turbo , lamborghini runner 1.5did (silnik mitsubishi)
Asterloth
Nowicjusz
 
Posty: 23
Auto: Opel Astra I
Silnik: 1.6 8v
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
0

10 Gru 2013, 08:38

Asterloth napisał(a):nie dla biedoty choć takie porsche to akurat głupio w gazie

Klekot pod maską limuzyny to zero wiochy.
gasło, kaprysiło, stękało itp...

Nubira miała silnki DOHC ,a silniki DOHC nie nadają się do gazu bo mają recznie regulowane
zawory.
Gasło w Nubirze pewnie jak zawory się rozregulowały ,stękało w Polonezie bo pewnie odpalałeś od razu na gazie i kaprysiło bo pewnie miałeś najtańszą instalację parownikową.
mihau
Początkujący
 
Posty: 227
Miejscowość: Stobno k./Szczecina
Auto: BMW X6
Silnik: 3.0 d
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
0

10 Gru 2013, 08:57

Po pierwsze ten artykuł to jakaś masakra jeszcze lubryfikcja do tego potrzebna jak umarłemu kadzidło... Napisany aby odstraszyc kupuj pan nasza rope albo benzyne po 5,99zl za litr jak to bylo nie tak dawno.
Po drugie obecnie instalacje lpg sa tak dopracowane, ze jest przepasc pomiedzy tym co się kiedys montowało i jak się montowało.
Po trzecie wiochą jest marnować pieniadze skoro można je zaoszczędzić montując instalacje lpg.
Jak ktoś ma wątpliwości powinien zajrzeć na forum http://lpg-forum.pl/ i sobie poczytać lub zapytac sie jak to gaz wpływa na silnik i które silniki nie nadają się z racji na wtrysk bezpośredni czy zaworki ewentualnie sporadycznie głowice.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2615
Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004
0

10 Gru 2013, 11:27

Widzę, że się trochę rozpędziliście panowie :)

Troszkę auto zeszło na bok, a skupiacie się nad silnikami, że nie powiem o LPG, który przejął temat.

Generalnie szukam auta raczej z benzynówką ponieważ nie wykorzystuję tego co oferuje Diesel robiąc 10tyś i to niecałe rocznie.

Możliwe, że przerobie na gaz ale to dopiero odległa przyszłość.

Wróćmy do tematu o ile ktoś jeszcze chciał by się wypowiedzieć odnośnie propozycji/opinii na temat proponowanych aut.

Pozdrawiam :)
biela
Początkujący
 
Posty: 54
Prawo jazdy: 0- 9-2002
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Chrysler Pacifica
Silnik: 3.6 V6
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005
0

11 Gru 2013, 23:48

ludzie nie nawrócicie mnie na gaz zresztą i tak kolejne auto będzie dieslem bo ja uważam je za lepiej nadające się pod moje potrzeby. Koniec o mnie.

Biela - szukając nowego auta lepiej unikać diesla. czasy kiedy diesel był bez problemowym wolnossącym silnikiem pracującym były wieki temu. Mój bus to diesel bez bezpośredniego wtrysku. obory na jakich jedziesz są mu całkowicie dowolne, jedzie na każdych ew buczy jak schodzę do 600 na 3 biegu... (nie nie mam obrotomierza ale miałem mierzone do tylu zejdzie jak puszcze gaz pod oporem auta i jedzie) a nowszy diesel np w ojca avesis jak zejdziesz poniżej 2 to się meczy bardziej jak mój opel astra 1.6 8v... a nowe diesle wg mnie nie maja już nic wspólnego poza paliwem ze starymi. zrobili z diesla pseudo rajdówkę która być nie może. a przy ciśnieniu jakie maja wtryski, turbo oraz stosie elektroniki i cięciu kosztów przez producentów obecne diesle są szybkie, są mocne ale 200 tys to już kapitalny remont o ile jest co remontować. z nowych aut zalecam ci tylko benzynę. nawet uturbiona jest trwała bo tam tubo pracuje sobie swobodniej a silniki tez nie mają super przeciążeń. wiele diesli szczególnie nowy 3l diesel w BMW rwa dwumasy czemu? tak duży moment obr na raz.. i jeszcze środowisko czyli filtry na wylocie spalin które się zatykają a ile kosztują? jeśli chcesz jednak diesla to najlepiej albo starszego diesla który ma jak naj mniej elektroniki albo do 100-150 tyś i sprzedaj póki czas taka moja rada ;-)
tym jeżdżę: opel astra 1 1.6 8v (MÓJ), mitsubishi L400 2.5td (kto nie jechał nie wie co traci), toyota avesis verso 2.0 diesel (rodziców), ursus c 330 2.0 diesel bez turbo , lamborghini runner 1.5did (silnik mitsubishi)
Asterloth
Nowicjusz
 
Posty: 23
Auto: Opel Astra I
Silnik: 1.6 8v
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
0

12 Gru 2013, 00:54

Asterloth napisał(a):wiele diesli szczególnie nowy 3l diesel w BMW rwa dwumasy czemu? tak duży moment obr na raz.. i jeszcze środowisko czyli filtry na wylocie spalin które się zatykają a ile kosztują?


To znaczy który 3.0d??? Bo to bardzo ciekawe co mówisz... M57??? Ten popularny 3.0 d od trzykrotnej nagrody silnika roku??? Hhahahahahaha!!! To powiedz Nam ile tych dwumas już Ci urwało w Twoim BMW. Bo znam ten temat dosyć dobrze... To jest skutek oszczędzania kasy (chytry płaci dwa razy). Generalnie wynika to z prób regeneracji dwumasy. A tutaj się tego robić nie powinno... Ale niektórzy sądzą inaczej i wolą zaoszczędzić 500 zł żeby tylko złożyć to na Chińszczyźnie zamiast wsadzić porządny temat do samochodu. Ale mi się przykro robi jak słucham takich rzeczy. Otarłem się o ten silnik chyba z 10 razy w kilku różnych BM'kach. Z nowych BMW w ten temat możesz ze mną śmiało uderzać :ok:.

X3 Króluje w raportach bezawaryjności, a E60 jej specjalnie nie odstaje... Za to bagażnik w X3 będzie chyba taki sam jak w zwyczajnej E90, E60 na pewno będzie miała większy, tak czy siak one wszystkie i tak są sensownych rozmiarów.

Polecam jak najbardziej E60 zarówno w dieslu jak i w benzynie, jeśli diesel to uderzaj w 3.0d, jeśli benzyna to właściwie wszystko... Ale radziłbym te większe pojemności. Standardowo już w BMW różnica w spalaniu jest znikoma, a w osiągach znaczna. Bardzo fajny samochód. Za ten budżet można już wyrwać bardzo ładną sztukę. Nie zawiedziesz się na tej marce.

mihau napisał(a):Nubira miała silnki DOHC ,a silniki DOHC nie nadają się do gazu bo mają recznie regulowane
zawory.


Precyzuj że chodzi konkretnie o Daewoo :mrgreen:. Bo już myślałem że chodzi Ci o wszystkie DOHC :mrgreen:.

Pozdrawiam :).
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
0

12 Gru 2013, 15:25

Vermin napisał(a):
Asterloth napisał(a):wiele diesli szczególnie nowy 3l diesel w BMW rwa dwumasy czemu? tak duży moment obr na raz.. i jeszcze środowisko czyli filtry na wylocie spalin które się zatykają a ile kosztują?


To znaczy który 3.0d??? Bo to bardzo ciekawe co mówisz... M57??? Ten popularny 3.0 d od trzykrotnej nagrody silnika roku???

1.4 TSI też było silnikiem roku ,a potem wyszło na jaw ,że to niewypał.
X3 Króluje w raportach bezawaryjności, a E60 jej specjalnie nie odstaje... Za to bagażnik w X3 będzie chyba taki sam jak w zwyczajnej E90, E60 na pewno będzie miała większy, tak czy siak one wszystkie i tak są sensownych rozmiarów.


@ biela
Nie kupuj BMW ,6-7 letniego BMW 5 ,kup Porsche Cayenne z początku produkcji .Porsche nie będzie droższe w utrzymaniu od BMW ze względu na większa awaryjność BMW . Zobacz w rankingach tuv,dekra ,adac gdzie jest Porsche ,a gdzie BMW .Porównywanie awaryjności BMW do Porsche jest po prostu śmieszne .

mihau napisał(a):Nubira miała silnki DOHC ,a silniki DOHC nie nadają się do gazu bo mają recznie regulowane
zawory.

Precyzuj że chodzi konkretnie o Daewoo :mrgreen:. Bo już myślałem że chodzi Ci o wszystkie DOHC :mrgreen:.

Pozdrawiam :).

Faktycznie .1.6 dohc w daewoo mają hydraulicznie regulowane ,a 2.0 dohc chyba ręcznie
mihau
Początkujący
 
Posty: 227
Miejscowość: Stobno k./Szczecina
Auto: BMW X6
Silnik: 3.0 d
Paliwo: Diesel
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2008
0

13 Gru 2013, 00:44

mihau napisał(a):Nie kupuj BMW ,6-7 letniego BMW 5 ,kup Porsche Cayenne z początku produkcji .Porsche nie będzie droższe w utrzymaniu od BMW ze względu na większa awaryjność BMW . Zobacz w rankingach tuv,dekra ,adac gdzie jest Porsche ,a gdzie BMW .Porównywanie awaryjności BMW do Porsche jest po prostu śmieszne .


Porsche Cayenne z początku produkcji??? Z tego co ja czytałem :mrgreen: Cayenne to jest nie wypał. Poważnie już :yes: - Porsche ma 3 razy droższe części od BMW, a możliwość kupna używanych elementów jest praktycznie żadna, poza tym używane części do Cayenne będą w takiej cenie jak nowe do E60. BMW ma większą awaryjność :mrgreen:??? Jak dobrze że odezwał się znawca... No takie porównanie jest śmieszne bo Porsche wcale nie wypada lepiej od BM;ki w niektórych sytuacjach wypada nawet gorzej tylko mało się o tym mówi, to rzadszy samochód i marka Porsche nie ma tylu zazdrosnych "Hejterów" co marka BMW. Porsche wypada +/- tak samo za to części ma droższe i rynek elementów używanych w porównaniu do BMW jest praktycznie żaden. A jakie to straszne przygody miałeś ze swoją E60, że tak mówisz??? Co takiego Cię spotkało, no opowiedz Nam. Bo rozumiem, że jak potem kupiłem Cayenne to Cię aż olśniło??? Hahahahhaha!!! No błagam!!!

mihau napisał(a):1.4 TSI też było silnikiem roku ,a potem wyszło na jaw ,że to niewypał.


Ale z 3.0d - M57 tak nie było... Nie mówimy o 1.4 TSI. Mnie bardzo bawi ten Twój problem do BMW, który masz od zawsze :mrgreen:. To kompleks jeżdżenia Renault czy co :mrgreen:???

Pozdrawiam :).
Ostatnio edytowany przez Vermin 13 Gru 2013, 01:14, edytowano w sumie 4 razy
Vermin
Stały forumowicz
 
Posty: 1670
Zdjęcia: 4
Prawo jazdy: 06 01 1992
Auto: Ściera
Silnik: 2.0 DOHC EFI
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1993
0