Oglądaliśmy dokładniej. Właściciel komisu lekko namieszał w opisie. Samochód jest z Polski, a nie z Niemiec, co w sumie wychodzi na plus. Przebieg na liczniku to 220 tysięcy, więc już bardziej wiarygodnie. Instalacja lpg firmy Koltec.
Byliśmy z nim na stacji diagnostycznej. Nie było większych problemów, samochód nie wygląda na bity (bardzo
![Laughing :lol:]()
) itd.
Z tym, że nazbierało się nieco drobnych rzeczy, na które będzie musiał pójść pakiet startowy:
- Pęknięta szyba z przodu, którą będzie trzeba wkrótce wymienić,
- szyba przednia była już wymieniana raz, inne są oryginalne,
- drobnica typu wycieraczki do wymiany,
- ręczny coś kiepsko łapie, będzie trzeba naprawić,
- nie działa centralny przy drzwiach odsuwanych,
- butla do wymiany,
- założone opony zimowe są okej, ale sprzedawane z samochodem letnie właściwie do wyrzucenia, jedynie alufelgi z nich jeszcze się nadadzą pod nowe opony, chociaż są te felgi niemiłosiernie zrysowane, z tym że przynajmniej nie pokrzywione,
- wokół nakrętki wlewu oleju jest go trochę, ale w bardziej newralgicznych miejscach, czyli na przykład pod pokrywą zaworów jest już okej.
Także ciągle się zastanawiamy, przydałoby się coś utargować. Ideału używanego się nie kupi, ale dobrze byłoby znaleźć coś w optymalnym stanie.