szybki napisał(a):Ogólnie masz rację z tym co piszesz ale... dawałbym mniej zaufania testom TG ponieważ panowie często wyolbrzymiają pewne tematy i żeby się nie okazało że ten test który przeprowadzili dotyczy 1% kierowców kupujących takie auto.
Zresztą dokładnie tak samo wskoczyli na prowadzenie sc430 tylko podejrzewam że w tym przypadku nawet 0,1% kierowców nie próbowała takiej jazdy
Już miałem pisać, że pewnie ta niechęć musiała się zrodzić w momencie, gdy SC430 stało się według TG najbrzydszym autem, ale sam o tym napisałeś
Oczywiście, że nie trzeba TG wierzyć, ale jeśli pogadasz z właścicielami Civica VIII to większość skarży się (już w serii) na sztywny zawias, a jak Hondę znam, to do VIII TR musieli wpierdolić coś, co w ogóle się nie ugina zamiast amortyzatorów.
Dla autora - szybki ma rację, jeśli nie będziesz w Hondzie z VTECiem, nawet niekoniecznie Type-R, używał czerwonego pola - to zawiedziesz się na tym aucie. Aby jechać normalnie - zmiana przy 3 tys. RPM to konieczność. Aby jechać dynamicznie - zmiana przy 4,5k RPM to konieczność, bo tutaj, przynajmniej mój Accord, ma zmianę geometrii dolotu. Jeśli chcesz Hondą wyprzedzić w trasie, przy 90 kmh, to nie dajesz gazu, tylko z piątki redukujesz na trójkę i dzida. Dlatego niektórzy ludzie krzyczą, że te silniki tu muły, szczególnie, jeśli jeździli turbodieslem, w którym faktycznie moc i moment dostępne są od niskich obrotów.