Haha golf bezawaryjny? Te bajki zaczęły się z nadejściem Golfa 4.
Nie ma już mało awaryjnych szmelcwagenów, zobacz na nowego Passata, większość ludzi siedzi w serwisie, a nie za kierownicą!
Do tego głośne sprawy wypięcia się na klienta i nie uznanie gwarancji na układ hamulcowy, ABS (kilka osób uniknęło śmierci o włos!).
Obecnie dobry poziom trzyma niewiele aut. Taki Fiat Croma jest dużo lepszy od VW! Włosi jak dawniej kochali auta niemieckich firm, tak teraz przesiadają się na japończyki i Fiata Cromę.
70-80% serwisowanych aut diesli u znajomego w warsztacie to niemieckie super produkcje (łącznie z A6 i innymi "super" brykami).
Niestety w Polsce z racji kompleksów zawsze (chyba tak już będzie do końca świata), że chwalimy niemieckie konstrukcję, a o japończykach czy innych markach mamy zakodowane, że są drogie w utrzymaniu, drogie części, awaryjne - niestety zostało to jeszcze z czasów PRL.
Wymiana kompletnego rozrządu w ASO w Peugeocie 607 kosztuje 600zł, nie chciałbyś usłyszeć ceny za Audi A6, a to jest ta sama klasa (tylko dużo gorzej wyposażona).
Saab 9-3 - jest bardzo awaryjny, a jeszcze pogłoski o bankructwie chodzą...
Volvo to samo, obecnie skończyły się jako niezawodne. Widziałem S60 z 4 naprawami (bardzo poważnymi) gwarancyjnymi, a przebieg raptem 100tys km - potwierdzony z ostatnią wymianą skrzyni i całego sprzęgła i koła przy 93tys km
P.S. Co do autocentrum to jest takim super wyznacznikiem, że masakra... Większość wypowiedzi to lamersko-napaleńcze chwalenie swoich aut, 100km po zakupie...
Chcesz znać opinię fachowców podskocz do jakiegoś dużego serwisu Boscha czego najwięcej robią i co sporo kosztuje
Podam Ci tylko dla przykładu, że pompa dla Forda Mondeo, Passata - regeneracja w ASO prawie 5tys zł! O cenie za nową nie chciałbyś usłyszeć
![Smile :)]()