tomekdk napisał(a):No i nie zapomnij zweryfikować prawdziwości przebiegu. Jak auto sprowadzone..
Dziękuję za wiadomość, kupuję auto serwisowane z Polskiego salonu.
Kao napisał(a):Co do układu wtryskowego jeden i drugi ma swoje za uszami bo Delphi jest wrażliwy na paliwo i ma słabą żywotność za to Siemens o trochę lepszej żywotności jest bardzo drogi i skomplikowany przy naprawie.
Układ wtryskowy Bosh Conti. Doczytałam, że jest dość trwały. Wymiana całkowita w ASO do 1500 pln. Można go regenerować koszt 600-700 pln.
Potwierdziłam u dealera, że:
- podatek 23% opłacony i dostanę potwierdzenie na piśmie
- auto bezwypadkowe i przebieg udokumentowany w ASO
- oryginalny lakier na wszystkich elementach (będę sprawdzać czujnikiem czy na pewno bezkolizyjne)
Jeżeli sprzedaż jest na Faktura vat marża to ja, jako osoba prywatna powinnam poprosić o kopię dokumentacji z ASO, żeby mieć potwierdzenie stanu technicznego kupowanego pojazdu? Normalnie takie rzeczy to chyba zawiera się na umowie kupna-sprzedaży a tutaj dostaję tylko tą fakturę?
Ostatni dylemat - brać roczne ubezpieczenie za 1200 pln? Wracając pokonam prawie 600 km więc jakieś ukryte wady powinny wyjść na trasie i chroni mnie prawo zwrotu. Na kanale niezależnym sprawdzę auto dopiero po powrocie.