16 Cze 2021, 09:57
Podsumowując, nie kupować c5 bo jedną tulejkę w zawieszeniu trudno się wymienia.
O tym mówisz?
"Zanim doszedłem jak to ogarnąc minęło sporo czasu więc mam nadzieję, że komuś to zaoszędzi problemów.
Przy spóście oleju silnikowego idzie blacha poprzeczna mocowana 4 śróbami, za tą blachą jest poduszka silnika.
Należy odkręcić poprzeczną blachę, wtedy mamy swobodny dostęp do mocowania poduszki silnika.
Musimy podnieść nieco silnik, a uniesie się półoś.
Używamy poodnośnika samochodowego lub innego siłownika, i przez drewniany klocek podnosimy podpierajac od spodu za poduszkę.
Po takim zabiegu śruby od mocowania blachy przy wachaczu wychodzą bez problemu, główna śruba z jednej strony również wyszła sama, a z drugiej już tylko z blachą."