Komfortowy samochód do 45 tys

16 Cze 2021, 09:57

Podsumowując, nie kupować c5 bo jedną tulejkę w zawieszeniu trudno się wymienia.

O tym mówisz?

"Zanim doszedłem jak to ogarnąc minęło sporo czasu więc mam nadzieję, że komuś to zaoszędzi problemów.


Przy spóście oleju silnikowego idzie blacha poprzeczna mocowana 4 śróbami, za tą blachą jest poduszka silnika.

Należy odkręcić poprzeczną blachę, wtedy mamy swobodny dostęp do mocowania poduszki silnika.

Musimy podnieść nieco silnik, a uniesie się półoś.

Używamy poodnośnika samochodowego lub innego siłownika, i przez drewniany klocek podnosimy podpierajac od spodu za poduszkę.

Po takim zabiegu śruby od mocowania blachy przy wachaczu wychodzą bez problemu, główna śruba z jednej strony również wyszła sama, a z drugiej już tylko z blachą."
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

16 Cze 2021, 10:54

Właśnie mamy przykład jak to teoria niue idzie z praktyka w jednej parze. Koniec offtopu.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16683
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

16 Cze 2021, 10:56

Właśnie mamy przykład kompetencji mechanika, który rozbiera pół auta zamiast użyć mózgu
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km