Kompakt ~40 tys (Volvo, Ford, Mazda)

13 Lut 2025, 19:33

Marczelli napisał(a):pomyliłem moc 8v z 16v
pomyliłeś 8v z T-jet :ok:

szybki napisał(a):Oby nie czytał tego
podziwiam, że Ty przeczytałeś. Ja skapitulowałem tę ścianę tekstu

Marczelli zamiast snuć teorie o pociągach do Wiednia odpowiadaj na temat, a on nie dotyczy żadnej z rzeczy, którą zawarłeś w swoich epopejach.

Koniec dyskusji o teoriach użytkownika Marczelli. Temat dotyczy czegoś zgoła innego
mike
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 14205
Zdjęcia: 15
Miejscowość: Zawiercie|Śląsk
Prawo jazdy: 04 09 2013
Auto: Lexus ES 330
Silnik: 3.3 V6 228KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

13 Lut 2025, 19:40

Nie kupuj ecoboosta.

Mazda spoko, trzeba by budżet pewnie naciągnąć o 5k. Może być Auris jako podobne, stabilne auto. Tu podobnie z budżetem.

Nie sprawdzaj tylko na OtoMoto, tam są najdroższe auta (chociaż jak dla mnie, wyszukiwanie jest najwygodniejsze). Często na olx jest 10% różnicy w cenie. Plus są inne miejsca gdzie można znaleźć auto
sisinho17
Aktywny
 
Posty: 316
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: I30, ceed
Silnik: 1.5 tgdi
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

13 Lut 2025, 20:42

Każdemu kto związany z motoryzacją zawodowo prawda w prawdzie nie na rękę. Proszę zatem o wybaczenie.

Ps. Nie, nie spam. Po prostu uwiarygodnienie moich praktyk - takich informacji od Heńków zaspawywujących właśnie te punkty zgrzewu (tuż po rozwierceniu i wspawaniu w to miejsce nowego elementu) przecie wziąć nie mogę a ludzie chętni wiedzieć, jak ja to robię.

Ps.2
To, ile prawdy w mych wywodach bez najmniejszego problemu i minimum kilkukrotnie za jednym machem wyjdzie w każdym, pierwszym lepszym komisie w byle jakim mieście. Ktoś, kto zajmował się blacharstwem i lakiernictwem choćby kilka lat i serio przyłożył się do zawodu i nauki auta powypadkowe widzi już gołym okiem. To, co często wychodzi z pseudo warsztatów i trafia do komisów to istny chlew. Po prostu, trzeba wiedzieć, gdie wepchnąć palucha aby wyjąć kurz lakierniczy albo osad ze szlifu choćby szpachli i wierz mi na słowo honoru - bardzo mało ludzi po naprawach blacharki potrafi karczerem umyć podwozie, bardzo mało.

Czemu jesteś na mnie taki zły? Przecież, nie od wczoraj wiadomo, że w Polsce rynek używanych samochodów w większości przypadków to mega kombinatorstwo.

Nie ukrywam, że są miejsca i komisy w których nie znajdziesz trupa czy gruza po fejs tuningu lecz takich jest bardzo, bardzo mało. Można nabyć dobrego, np. 5 letniego Mercedesa spod salonu Mercedesa lecz w takich i podobnych miejscach znaleźć można tylko auta z prawdziwą historią i na bank nie bite. Czemu? A kto chciałby sobie psuć renomę jakimś gruchotem? W dzisiejszym internecie wystarczy tylko jedno zderzenie, głośne, aby mieć później na zawsze ostro w plecy dlatego Ci najbardziej poważni sprzedawcy nie żyjący z handlu używanymi autami nie przyjmą na garb ulepa. I wtedy, miejsce takie jest w miarę bezpieczne. Mam aż trzech kolegów, którzy mają salony. Toyota, Citroen, Opel. Wiem co mówię.

Dlaczego jestem aż taki 'normalny'?
Przecież mam internet. Widzę.
Widzę, jak wyglądały auta po wypadku i jak wyglądają po naprawach.
I myślisz, że robią to prawdziwi technicy choćby po jakiejś zawodówce samochodowej??
:mrgreen: :lol:

Dobrze, koniec dyskusji.
Wróćmy do tematu.
VW Polo III, 6N2, 1.4MPI 16V 55kW/75KM, polift, HB, 2001.03, 182kkm, bez ABS, z klimą, 185/60r14
Marczelli
Nowicjusz
 
Posty: 43
Zdjęcia: 2
Miejscowość: Ciechanów
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Przebieg/rok: 4tys. km
Auto: Polo 6n2
Silnik: 1.4MPI 16V 75KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

13 Lut 2025, 21:18

Marczelli napisał(a): Po prostu uwiarygodnienie moich praktyk - takich informacji od Heńków zaspawywujących właśnie te punkty zgrzewu (tuż po rozwierceniu i wspawaniu w to miejsce nowego elementu) przecie wziąć nie mogę a ludzie chętni wiedzieć, jak ja to robię.
A jak robisz ? Teraz nie robię blacharki . Jak robiłem to do wstawiania elementu używałem zgrzewarki . Mam jeszcze sprawną :mrgreen: Po umiejętnym rozwierceniu starego elementu / usunięciu nowy zgrzewałem na fabrycznych zgrzewach . Podrabiałem fabrykę :wink: I co Ty na to ?
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4944
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

13 Lut 2025, 21:30

Co ja na to?
Miernik lakieru na zgrzewy i pozamiatany jesteś :mrgreen: no chyba, że przypruszysz 80-120 mikronów to wtedy będziesz mój idol.
No i obaj wiemy, że nie.da się zrobić tak, wby widać nie było.
VW Polo III, 6N2, 1.4MPI 16V 55kW/75KM, polift, HB, 2001.03, 182kkm, bez ABS, z klimą, 185/60r14
Marczelli
Nowicjusz
 
Posty: 43
Zdjęcia: 2
Miejscowość: Ciechanów
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Przebieg/rok: 4tys. km
Auto: Polo 6n2
Silnik: 1.4MPI 16V 75KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

13 Lut 2025, 21:34

mike napisał(a):Koniec dyskusji o teoriach użytkownika Marczelli. Temat dotyczy czegoś zgoła innego

Dobrze że w sumie jest ten temat, biorę go w zapamiętane i jak komuś będzie trzeba wytłumaczyć czemu w PL mamy tylu Januszy często odnosząc wrażenie że Januszy jest więcej niż Mirasów oszustów to pyk i wklejam :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11042
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Apple CarPlay w samochodach marki Lexus
    Samochody Lexus wyposażone w pakiet aplikacji Enform 2.0 oraz auta Toyoty z pakietem Entune 3.0 zyskają możliwość integracji ze smartfonami iPhone za pomocą interfejsu Apple CarPlay – poinformował japoński koncern, ...

13 Lut 2025, 21:40

Czyli jednak, prawdę mówiący to oszust. Typowe dla polskiej mentalności.
VW Polo III, 6N2, 1.4MPI 16V 55kW/75KM, polift, HB, 2001.03, 182kkm, bez ABS, z klimą, 185/60r14
Marczelli
Nowicjusz
 
Posty: 43
Zdjęcia: 2
Miejscowość: Ciechanów
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Przebieg/rok: 4tys. km
Auto: Polo 6n2
Silnik: 1.4MPI 16V 75KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

13 Lut 2025, 21:53

Marczelli napisał(a):Miernik lakieru na zgrzewy i pozamiatany jesteś
Ale Ty pierdolisz . Zgrzewy ukryte pod np uszczelką czy pod jakimś plastikiem / maskownicą / matą wygłuszającą a Ty będziesz go badał miernikiem grubości lakieru :o Było z Twojej strony --
Marczelli napisał(a):a ludzie chętni wiedzieć, jak ja to robię.
więc proszę , pochwal się jak , napisz jak to robisz , chętnie się douczę .....
Nie odpowiadam na problemy na PW
bonifacy
Stały forumowicz
 
Posty: 4944
Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 01 01 1981
Auto: Fabia II , Fabia II
Silnik: 1,4 CGGB , 1,4 BXW
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna

13 Lut 2025, 21:59

Marczelli napisał(a):Czyli jednak, prawdę mówiący to oszust. Typowe dla polskiej mentalności.

bonifacy napisał(a):Ale Ty pierdolisz

W punkt :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11042
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

13 Lut 2025, 22:25

Mam Was uczyć ustrzegać się błędów? :happy:
A o czymś takim jak uktradźwiękowy miernik grubości materiałów stalowych głąby spece słyszały?
Każdy ręczny zgrzew będzie jak w fabryce?

Kurva plastusie.

Proszę o skasowanie mojego konta.
Nie odniosę się już do jakiejkolwiek wypowiedzi.
No patologia i tyle w temacie.

Spece, robiące przeszczepy jak w fabryce.
Kurva, Polska. No Polska.
VW Polo III, 6N2, 1.4MPI 16V 55kW/75KM, polift, HB, 2001.03, 182kkm, bez ABS, z klimą, 185/60r14
Marczelli
Nowicjusz
 
Posty: 43
Zdjęcia: 2
Miejscowość: Ciechanów
Prawo jazdy: 0- 0-1996
Przebieg/rok: 4tys. km
Auto: Polo 6n2
Silnik: 1.4MPI 16V 75KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2001

13 Lut 2025, 22:34

No cóż, temat używanych samochodów to zawsze pole minowe. Z jednej strony są naprawdę solidne miejsca, gdzie znajdziesz uczciwie naprawione auta, ale z drugiej sporo "kombinacji". Niestety, rynek wtórny rządzi się swoimi prawami i nie każdy, kto mówi, że naprawia auta, rzeczywiście to robi porządnie. Tak czy siak, dobrze wiedzieć, gdzie szukać, bo łatwo wpaść w pułapkę.
9didi9
Obserwowany
 
Posty: 2

14 Lut 2025, 07:13

9didi9 napisał(a):Z jednej strony są naprawdę solidne miejsca, gdzie znajdziesz uczciwie naprawione auta, ale z drugiej sporo "kombinacji".

Tia :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11042
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe