


Budżet: bez pakietu startowego, opłat, ew. napraw chciałbym się zmieścić w 8k +/-500zł
Rejon: jestem z woj. śląskiego, zasadniczo z pogranicza województw Sląskie-Małopolskie, Śląskie-Świętokrzyskie, więc nie zamykam się jedynie na śląsk. Lepiej mi jechać do sąsiadów niż w góry

Użytkowanie: 5 razy w tygodniu droga do/z pracy 10km w jedną stronę, w dni wolne i weekendy jakiś wypad ze znajomymi na pewno się trafi + jak pewnie niektórzy wiedzą jestem dość zapalonym bajkerem, także na jakąś wycieczkę rowerową też się zdarzy pojechać gdzieś dalej

Must have:
- 4/5 drzwi, raczej nie kombi
- klimatyzacja
- LPG, acz oszczędnym benzyniakiem też nie wzgardzę (o tym później)
- zawieszenie proste w budowie (niechęć do środkowego pedała

- żeby coś jednak pod prawym butem KM było
Kilka słów od autora
Otóż poszukuję dla siebie auta z segmentu powiedzmy około kompaktowego. Segment B odpada, ponieważ auta zwykle są ciasne, niewygodne, słabo wykonane i wyposażone no i w trasę tym za bardzo nie pojedziesz. Natomiast segment D skreślam dlatego, że:
1. takie auto nie jest mi potrzebne
2. kupno kupnem, ale trzeba go jeszcze utrzymać

Uważam się za w miarę stałego forumowicza, także wiem jakie będą propozycje

1. Auta, które biorę pod uwagę w pierwszej kolejności
-AR 147 - tutaj bez komentarza, wiadomo


- Citroen Xsara
- Ford Focus
- Honda Civic VI - tutaj mam już dwa egzemplarze na oku
[link do oferty na Olx wygasł]
[link do oferty na Olx wygasł]
- Mazda 323f
- Mitsubishi Carisma
- Peugeot 406* [link do oferty na Olx wygasł]
- Renault Megane I
- Toyota Corolla e11 [link do oferty na Olx wygasł] tutaj fajna, ale biedna
- Toyota Avensis I*
*wiem, że to segment D, jednak opinie zbierają dobre, eksploatacja nie wychodzi drogo, a i wyglądają nieźle
2. Lista rezerwowa
- Audi a3- jeśli trafi się super egzemplarz 1.8/1.8t z climatronikiem to chętnie wezmę, ale takie rzeczy tylko w T-mobile

- Seat Leon/Toledo - trzymają cenę, ciężko o coś w dobrym stanie i z dobrym wyposażeniem, ale trochę ciekawsze od ojca (G IV)
- Opel Astra II - nudna jak szpak, wnętrze jak w domu pogrzebowym, ale części tanie jak barszcz a i samo auto dość pancerne. Silnik raczej 1.8+
- MG ZS -podoba mi się bardziej od Rovera 45, nie taka wielka krowa jak MG ZT i nie taki mały jak MG ZR. Większość niestety diesle
Na tą chwilę to by było chyba na tyle. Jeśli coś mi się przypomni to dopiszę, ew coś wyjdzie w trakcie


Mam nadzieję, że dyskusja będzie rzeczowa oraz na wysokim poziomie

pozdrawiam
mike1735