Kompakt kombi poleasingowy - 35-40 tys

13 Wrz 2018, 14:16

Witam,

poszukuję samochodu:
-kombi (segment C),
-raczej benzyna
-do 35-40 tys
-w miarę bezawaryjny (nie znam się na samochodach, więc wolałbym uniknąć niespodzianek)

Planuję robić rocznie ok 15 tys km (8-10 tys w trasie, 5-7 tys po mieście).

Nie mam za bardzo zaufania do samochodów ściąganych z zagranicy, zależy mi na znanej historii samochodu, dlatego rozważam zakup samochodu poleasingowego używanego wcześniej przez firmę. Czy to dobry pomysł? Czy lepiej szukać samochodu od osoby prywatnej?

Najczęściej przewijające się modele to:
Ford Focus III
Opel Astra J
Volkswagen Golf VI
Hyundai i30 II
Kia Cee'd II

Czy w tych przypadkach warto skusić się na silniki z turbo (Hyundai i Kia chyba nie mają tej opcji), czy zostać przy wolnossących jednostkach (nie planuję instalacji LPG)? Czy któryś z powyższych samochodów i silników jest szczególnie polecany/niepolecany?

Jeśli znacie inne samochody podobnego typu, które są godne polecenia to też jestem otwarty na propozycję.
wolak
Obserwowany

13 Wrz 2018, 15:05

wolak napisał(a):Nie mam za bardzo zaufania do samochodów ściąganych z zagranicy, zależy mi na znanej historii samochodu, dlatego rozważam zakup samochodu poleasingowego używanego wcześniej przez firmę. Czy to dobry pomysł? Czy lepiej szukać samochodu od osoby prywatnej?

Najbezpieczniej byłoby kupić auto od osoby prywatnej, ale prywatni właściciele przeważnie kupują auto na dłużej i takie 3-5 latki to w większości będą auta poleasingowe. Poleasingowy też może być pewnym autem, szczególnie od małej rodzinnej firmy, w której to auto jest używane tak jak auta prywatne i w większości są to auta zadbane( wiem sam po sobie , bo sami z żoną tak używamy i dbamy o auta). Najmniej pewne poleasingowe są auta flotowe-najlepsze i niezniszczalne są przecież auta służbowe :lol:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika