REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
DavidT napisał(a):Koreańców i japońskich chyba nie bierzemy pod uwagę bo mocno gniją, a to jednak już będa nastoletnie auta, wątpliwe by ktoś to konserwował na tym etapie.
DavidT napisał(a):poszukuje dla syna auta do 20 tys z prostą benzyną, najbardziej mu się widzą vagi, stąd wybraliśmy głównie takie modele (każdy z silnikiem 1,4-1,6)
Seat Ibiza 6L
VW Golf 6
Seat Leon II
VW Polo 6R
Audi A3 8P 3 drzwi
Ford Focus
Czy to są dobre modele? Na Japonie nie patrzymy bo raz że się nie podoba a dwa że gniją na potęgę.
Warunek konieczny to prosty silnik benzynowy, nie starsze auto niż 2008 rok produkcji chyba że jakiś rodzynek zadbany, zakonserwowany to może być i starszy.
DavidT napisał(a):Koreańców i japońskich chyba nie bierzemy pod uwagę bo mocno gniją
No właśnie a w autach z EU nie ma z tym problemu, więc po co na siłe iść w japońce czy koreańskie?galakty napisał(a):Dziś się patrzy na to czy podłoga i progi całe, jak tak to konserwacja i masz spokój.
DavidT napisał(a):No właśnie a w autach z EU nie ma z tym problemu, więc po co na siłe iść w japońce czy koreańskie?
DavidT napisał(a):Europejskie auta mają progi, błotniki zgnite ale to się wymieni i śmiga się dalej nie trzeba reanimować pół karoserii albo bać się że auto nie przejdzie przeglądu lub spadnie pół zawiasu
DavidT napisał(a):Także szukamy vagi głównie 1,4-1,6 pod gaz, bo po co iść w coś co od razu skazane jest na porażkę?
DavidT napisał(a):Ponawiam pytanie czy w vagu 1,6 8v a 16v ma jakąś znaczącą różnice? Który lepszy?
DavidT napisał(a):No właśnie a w autach z EU nie ma z tym problemu
PabloTrek napisał(a):Tu masz pod nosem u siebie Golfa 6: (tylko ponad budżet)
https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/v ... FJrwZ.html