REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kao napisał(a):Przy japończykach to powinna być opcja do wykupienia obok wyposażenia
Pamiętam czasy nówek Seicento gdzie producent / serwis kategorycznie zabraniał konserwacji profili pod rygorem utraty gwarancji . Że niby ocynk i że niby środki konserwujące skracały żywotność ocynkuKao napisał(a):Nie jestem pewny ale moim okiem nie powinno być problemów no bo taka konserwacja nie może wpłynąć negatywnie na auto
Kao napisał(a):Przy japończykach to powinna być opcja do wykupienia obok wyposażenia
Tak takyeti65 napisał(a):Podobno od kilku lat cynkują blachy.
Jedno zaprzecza drugiemu no ale niech i tak będzie, Seicento to nie moje czasy więc się nie znambonifacy napisał(a):Pamiętam czasy nówek Seicento gdzie producent / serwis kategorycznie zabraniał konserwacji profili pod rygorem utraty gwarancji . Że niby ocynk i że niby środki konserwujące skracały żywotność ocynku
Akurat Aven II jest jednym z odporniejszych japończyków na korozjeGradory napisał(a):Mam 15-letnią Avensis i nie gnije