Kontrola drogowa za przekroczenie prędkości

18 Sty 2009, 13:59

Witam!

wczoraj miałem kontrole drogową za przekroczenie prędkosci, 90km na 40 no i z miejsca policjant mowi mi ze 400zl i 8pkt karnych no i zaczelismy tam rozmawiac, tłumacząc im ze jestem studentem etc. spisał moje wszystkie dane i oddaje mi dowod rejstracyjny wraz z prawo jazdami mowiąc ze to wszystko. I tu wlasnie niewiem czy dostalem jakis mandat czy bo niby zadnego dokumentu do zaplaty nie dostalem, czy mozliwe jest ze cos mi po jakims czasie przyjdzie pocztą albo cos? No i co z tymi punktami karnymi? Byc moze policjanci podarowali mi to przekroczenie bo niepowiem byli dość mili (no co sie rzadko zdarze ^^) co wy o tym sądzicie

pozdrawiam :)
adraax90
Nowicjusz

18 Sty 2009, 22:43

Chyba ci się upiekło...Jakby wystawili ci mandat,to daliby ci go do podpisu i dostałbyś kwitek do zapłaty.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

18 Sty 2009, 23:11

Nie dostałeś tego mandatu. Musisz mieć kwitek z numerem konta, karą pieniężną. Nie dostałeś, więc nie płacisz.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

18 Sty 2009, 23:33

hmm no to całe szczescie, a jesli nie dostałem mandatu to i również punktów karnych?
adraax90
Nowicjusz

19 Sty 2009, 11:22

Tak, jedno wynika z drugiego. Nie ma mandatu - nie ma pkt.
Dishman
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Pięć najszybszych samochodów świata
    Spotkać na żywo chociaż jeden z najszybszych samochodów świata to marzenie każdego miłośnika motoryzacji. Szybkość, moc i niezwykła stylistyka tych samochodów zachwycają każdego, kto tylko je zobaczy. Czasami ...
    Największe mgły występują w październiku i listopadzie