Ripper
Przy takich obrotach czuć(pod pedałem gazu) że turbina działa i ją słychać bo lekko gwiżdże.
Turbo ma działać do najwyższych obrotów.
Jeśli wyskakuje ci usterka silnika to mogłeś zepsuć turbo i masz za mało oleju w silniku,albo masz pękniętą głowicę i komputer wariuje, bądź coś innego.
- auto juz nie ma przyspieszenia i tyle sie rozpedzi ile pedal gazu i skrzynia da
Miałem taki problem ale to było wtedy jak miałem rozrząd przestawiony.Też były takie objawy.
- przy utrzymaniu wysokich obrotow z tylu auta tworzy sie mgla, jest siwo od spalin.
Czasami tak jest jak w katalizatorze albo tłumiku masz jakiś olej albo sadzę i wtedy świeci się
kontrolka silnika i kopci ale to nie jest nic poważnego bo na chwilę zmienia dawkę paliwa żeby to wszystko przepalić,wypalić.
Ja swoją turbinę kupiłem używaną od Rovera (chyba 420) i wstawiłem tylko środek i tą część gdzie podaje powietrze.Dałem za nią ok.1200zł i do tego czasu jeździ, a przyrost mocy jest odczuwalny.Nie opłaca się jej regenerować bo to koszt ok.1200-1500zł i jej praca nie jest tak efektywna jak oryginalnej, ale z przebiegiem 100-130 tyś km.