REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Rokiko napisał(a):Jeszcze z ciekawości sprawdziłem że w tym silniku nie da się kodować wtrysków pojedynczo, wszystkie muszą mieć tą samą grupę. Kodowanie polega na podaniu grupy (4,5,6) dla całej czwórki i to wszystko. Mając to na uwadze wymiana jednego wtrysku bez przeprowadzenia ponownego kodowania dla całej grupy może powodować że będzie on pracował nieprawidłowo (będzie źle wysterowany). Może tu jest problem z tym kopceniem i trzeba przeprowadzić procedurę kodowania?
PrzemeeK napisał(a):lub też tłok się obniżył
Problem może dotyczyć wiązki czujnika na gruszce od turbiny kody/obdii/9072-p2566/ (czujnik kopiowania turbo, kabelki i wtyczka do sprawdzenia) U Ciebie dostęp do tego czujnika jest od spodu po zdjęciu osłony silnika.PrzemeeK napisał(a):jedyny błąd jaki się pojawia to błąd 2566 czujnik położenia regulatora ciśnienia doładowania czyli kopiowania turbo