Kreci ale nie odpala ! bravo 1.6 16v

15 Mar 2013, 12:40

Witam. Mam nastepujacy problem... w srode po pracy okolo 22 ... -10stopnia zaszlem do samochodu zeby spr czy odpala bo mialem problemy z aku, no i odpalil za pierwszym razem, pochodzil 5min po czym zgasilem i poszedlem do domu. Rano chcialem jechac w jedno miejsce a tu lipa, rozrusznik kreci ale nie chce odpalic...pompka laduje paliwo bo slychac jak chodzi po przekreceniu stacyjki. po dodaniu gazu wskakuje na obroty raz 500 raz 300 raz nawet 800 ale nie chce zalapac ! co moze byc powodem? dodam jeszcze ze tamtej nocy byl mroz -18 stopni. Wczoraj z ciekawości podłączyłem inny sammochod kablami bo aku od krecenia dostal po d... i musze go podladowac ... tez nic z tego ! juz nie mam sily ...
zupson
Nowicjusz
 
Posty: 12
Przebieg/rok: 13tys. km
Auto: Opel Meriva A
Silnik: 1.8 16v 125km
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2003
  • 15 Mar 2013, 16:34

    Przed napisaniem kolejnego tematu zapoznaj się z tematyką naszych działów i pisz tematy w odpowiednio tematycznym dziale. Przenesiono.

    Pompka chodzi. A podaje paliwo? Iskra na świecach jest?
    Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
    MotoAlbercik
    Moderator
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 20285
    Zdjęcia: 1212
    Miejscowość: Tychy
    Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
    Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Terenowy
    Skrzynia biegów: Automatyczna
    Rok produkcji: 2000

    16 Mar 2013, 12:09

    Pompka podaje paliwko... podczas proby czuc ja... samochod zachowuje sie dosłownie jak by chcial a nie mogl tzn podskakuje na obroty tak jak by juz mial zalapac ale cos go BLOKOWAŁO a co do iskry to raczej jest bo tak by wgle nie podskakiwał na obroty
    zupson
    Nowicjusz
     
    Posty: 12
    Przebieg/rok: 13tys. km
    Auto: Opel Meriva A
    Silnik: 1.8 16v 125km
    Paliwo: Benzyna + LPG
    Typ: Hatchback
    Skrzynia biegów: Manualna
    Rok produkcji: 2003

    19 Mar 2013, 11:39

    Sprawdź sam alternator,ponieważ u mnie w Fordzie był on do wymiany,może właśnie tutaj leży przyczyna. Daj znać jak będziesz już po ,jeżeli nie trafiłem to postaram się dalej coś pomóc.
    Turbopama
    Początkujący
     
    Posty: 218
    Prawo jazdy: 10 03 1996
    Auto: BMW M3

    19 Mar 2013, 17:43

    Jak silnik dostaje paliwo to obstawiałbym cewkę
    ak83
    Aktywny
    Awatar użytkownika
     
    Posty: 337
    Miejscowość: Wejherowo
    Prawo jazdy: 01 04 2001
    Auto: honda civic Type-r
    Silnik: k20a2
    • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

      Najpopularniejsze auta terenowe z USA - co warto importować?
      Samochody terenowe z USA cieszą się niesłabnącą popularnością na całym świecie, a ich import do Europy, w tym Polski, stale rośnie. Miłośnicy motoryzacji doceniają ich niezawodność, wytrzymałość oraz niepowtarzalny styl. ...
      Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale 1963 rok
      Alfa Romeo Giulia Sprint Speciale miała silnik z dwoma wałkami rozrządu o pojemności 1600 cm3 - wersji samochodu o tej samej nazwie - Giulietty, zaprojektowanej przez Franco Scaglione dla firmy Bertone na nadwoziu z krótkim ...