Krok ku niezależności, czyli pierwsza bryka z lpg

22 Lis 2016, 01:41

Dobry wieczór

Mam 23 lata, studiuję i mieszkam pod Krakowem (50km). Nareszcie udało mi się uzbierać na moje pierwsze auto (no może lekka dorzutka rodziców), wiem ze nie będzie to wymarzone auto ale od czegoś trzeba zacząć. Przeczytałem masę artykułów i różnych wątków na forum z których wyciągnąłem wiele nauki. Dlatego też wiem iż w moim budżecie nie mam co wybierać marki tylko patrzeć na stan techniczny auta. Na pewno auto musi być z instalacją LPG, gdyż na inną nie będzie zgody ojca a co za tym idzie budżet mniejszy… Obecnie klaruje się on w granicach 7-9 tysięcy biorąc pod uwagę jakieś pierwsze kosmetyczne sprawy czy usterki zaraz po zakupie auta lub też wymianę rozrządu. Chciałbym poprosić Was o ocenę znalezionych przeze mnie ofert, gdyż widziałem w historycznych postach że przykładowo po zdjęciach gdzie coś jest krzywo lub czegoś brak jesteście w stanie wywnioskować jakiś szwindel. Oferty jak to się mówi dla laika wpadły mi w oko, lecz być może jest duże prawdopodobieństwo że się mylę i nie warto sobie zawracać głowę.

Na początek dwa bmw
[link do oferty na Olx wygasł]

Nastepnie mam 3 bardzo ładne(wiem pojecie względne xD ) astry
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Analizując poprzednie wątki forumowiczów doczytałem się pozytywnych rekomendacji na temat francuzów i takie owe dwie oferty tez mam

Znalazłem również dwa typy z mniej popularnej marki chevrolet

Zauważyłem także dwa leony

Nie wiem natomiast jakie obecnie panują opinie na temat Ibizy
[link do oferty na Olx wygasł] (taka jakaś odpicowana, skóra itp. Możliwe w tej cenie? Czy zalatuje handlarzem?

A także jest honda szybsza niż wygląda, kolega ma i w sumie nie narzekał „głośno”

Co do fiatów stilo to czytałem iż dużo kłopotów z elektroniką jednakże gdy w moim budżecie wyskoczył ten potwór, przełknąłem ślinę dwa razy