Która marka lepsza?

26 Sie 2011, 18:30

Jestem zielony w sprawach samochodu potrzebuję zdecydować która z tych marek: Honda, Opel, Volkswagen, Audi, Renault będzie najlepsza. Wygodna, posiadająca tanie części zamienne oraz dobra w prowadzeniu. Myślę że cena maksymalna zakupu wyniosła by około 10 tysi ale wolałbym nie przepłacać i kupić coś jeszcze tańszego. Osobiście przemawia do mnie audi ale wolę usłyszeć opinie innych. No i jak kupić używane cacuszko żeby mnie nie oszukali bo jak już wspomniałem samochody to nie jest moja mocna strona. No i oczywiście chciałbym wstawić gaz definitywnie żadnych diesli.
Sliwa
Nowicjusz

Auto: Corsa
Silnik: 1.0
Paliwo: Benzyna

26 Sie 2011, 18:47

Wszystko zależy od konkretnego modelu, np z Opli: Corsa nie będzie grzeszył wygodą, zaś Omega owszem. Za 10tys zdecydowałbym się na Civica 6gen najlepiej z Vteczkiem jeśli takowy się trafi. Z Audi to może A4 z początku produkcji, ale zapewne będzie już miało dużo za sobą. Pomyśl też nad Astrą II jeśli Ci się podoba, bo ta też wydaje się być ok wg. Twoich wymagań.
Zuckerman
Nowicjusz

Auto: Astra C14NZ

26 Sie 2011, 19:00

Znajomi polecali mi właśnie Audi A4. I czy jest to możliwe żeby zamknąć się w około 10 do 14 tysi z OC i AC ? przy moich wymaganiach co do samochodu ? No i przyznam że civic jakoś mi się nie podoba
Sliwa
Nowicjusz

26 Sie 2011, 19:43

Zuckerman napisał(a):Wszystko zależy od konkretnego modelu, np z Opli: Corsa nie będzie grzeszył wygodą, zaś Omega owszem. Za 10tys zdecydowałbym się na Civica 6gen najlepiej z Vteczkiem jeśli takowy się trafi. Z Audi to może A4 z początku produkcji, ale zapewne będzie już miało dużo za sobą. Pomyśl też nad Astrą II jeśli Ci się podoba, bo ta też wydaje się być ok wg. Twoich wymagań.

VTEC sie nie nadaje do gazu! Znaczy nadaje, ale instalacja sie zwroci moze za 5 lat!